השכנה שיצאה מהארון, כשהתגרשה, לא נראתה מבוהלת כשהבעל תיעד את אשתו איתה בחדר המיטות

צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת
צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת

דרמה בישוב יוקרתי במרכז: הבעל תפס את אשתו במיטה עם השכנה. השכנה שיצאה מהארון, כשהתגרשה, לא נראתה מבוהלת כשהבעל תיעד את אשתו איתה בחדר המיטות. האישה הטיחה לעברו: "לא נגעת בי שנתיים, מה אתה בהלם…" הבעל חזר צפונה לעיר הולדתו

דרמה גדולה באחד הישובים הנחשבים הסמוכים לתל אביב. בני זוג שניהלו אורח חיים ראוותני וגידלו יחד שני ילדים מוצאים את עצמן בימים אלה בקרב גירושין שמסעיר את הישוב הקטן והיוקרתי כולו.

הסיפור החל לפני כחצי שנה. השכנה המתגוררת בוילה ממול לדירת בני הזוג הפכה לחברתה הטובה ביותר של האישה. הם יצאו יחד לקניות, לארוחות ערב ואפילו בילו האחת אצל השניה. האישה פרחה באותה עת ולא פעם זרקה לבעלה "איזה מזל שיש לי כאן חברה שאני יכולה לסמוך עליה ולעיתים עוזרת לי עם הילדים".

הבעל איש עסקים בעל הכנסה גבוהה במיוחד ניהל סדר יום כמעט חופשי. באחד הימים, לפני כחודשיים, כפי שטען בפני עורכת הדין שרין סולן, הגיח לביתו להפסקת צהריים ואז חשכו עיניו, כשראה את אשתו במיטה. עם מי? עם השכנה "החברה הכי טובה" של אשתו.

באותו רגע לא איבד את העשתונות, הוציא את הנייד ותיעד את אשתו ו"החברה הטובה". השכנה שיצאה מהארון, כשהתגרשה, לא נראתה מבוהלת מהבעל המצלם. בווידאו נראות השתיים מתלבשות, כשאשתו מטיחה בו: "לא נגעת בי שנתיים, מה אתה בהלם…"

שבועיים לאחר מכן הגיעו בני הזוג להסכם. האישה ויתרה על חלקה בוילה המפוארת אבל קיבלה שתיים משלוש הדירות שבבעלות בני הזוג, האחת בישוב סמוך והשנייה בעיר הגדולה. עכשיו רגע לפני שההסכם אמור היה לקבל תוקף של פסק דין הבעל חזר בו. "אני לא רואה שום סיבה לתת לאשתי, שגם יצאה מהארון, וגם בגדה בי, פיצוי כזה", אמר לעוה"ד סולן וביקש לפתוח את ההסכם. "נאלצתי לחזור צפונה עם הילדים והעסק נבנה מחדש", אמר.

בשלב הזה נפתח המו"מ מחדש כשעורך הדין של האישה טוען כי ההסכם תקף ולכן האישה לא תוותר ולא תתפשר. עו"ד סולן טוענת לעומת זה כי הבעל מבקש פיצוי על עוגמת הנפש והרס המשפחה. לדבריו, היא גם בגדה בו, גם עשתה את זה עם אישה, וגם פגעה בילדים שהפכו לטענתו למוקד של רכילות בישוב ובבית ספרם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.