המצלמה שהפכה את האישה למסודרת

עו"ד שרין סולן. צילום יחצ
עו"ד שרין סולן. צילום יחצ

האישה הצליחה לזהות את המקום שאליו הולך בעלה עם המאהבת המפורסמת ההפתעה שחיכתה לו ביום שהגיע לשם, יכולה לספק חומר לכל סרט בלשי שתבחרו

בני הזוג נישאו רק לפני חמש שנים. הביאו ילד אחד לעולם. הבעל, איש אמיד מאוד עם שכר שנתי גבוה באחד מגופי הכלכלה הגדולים בישראל. האישה עובדת כמהנדסת באחת מחברות ההייטק הגדולות בישראל בתפקיד זניח.

שני בני הזוג מתקרבים לגיל הארבעים ומאז הכירו לפני שמונה שנים, הם נראו בעיני רבים כזוג המשולם. הם התחתנו מאוחר בשלים להורות וכשהם כבר מסודרים כלכלית. הדרמה החלה לפני כשנה. הבעל הכיר באחד מהאירועים הנוצצים של החברה, זמרת ידועה מאד, אף היא נשואה. הם נהגו להיפגש בצימר בצפון אחת לחודש ולממש את הרומן שפיתחו ביניהם בשקט וללא דרמות מיותרות.

עורכת הדין שרין סולן מספרת כי הלקוחה שלה, התייצבה במשרדה וסיפרה לה כי ציפור לחשה לה על הרומן של בעלה, אבל אין לה הוכחות. היא גוללה בפניה את הסיפור ואף ציינה את המקום שבו הם נוהגים להיפגש. "במצב הזה, זו היתה מילה שלה מול שלו ולכן היא נדרשה לעשות מעשה או לשכור בלש".

באותו שלב מספרת האישה כי הדבר היחיד שידעה היה המקום שבו הם נפגשים והעובדה שבמקום הזה יש שני צימרים. היא שכרה את אחד הצימרים וזימנה לשם בלש שהתקין בו מצלמה. שבוע לאחר מכן, שכרה את הצימר השני וגם בו התקינה מצלמה. בשני המקרים כדי לא לעורר חשד, היא שילמה אבל לא הלכה לסופ"ש מאחר ומעולם לא יצאה לבילוי בצימר ללא בעלה.

באחד מימי השבוע הגיעה השעה. בעלה התייצב באחד משני הצימרים. המצלמות הנציחו את המפגש ולתדהמת האישה המאהבת התגלתה כלא אחרת מאשר זמרת מפורסמת שנמצאת בעת הזו, באחת התקופות הטובות בקריירה שלה. למחרת, הגיעה האישה לצימר, שלפה את המצלמות ונעלמה כאילו בלעה אותה האדמה. עם החומר המצולם היא התייצבה אצל בעלה.

"לא היתה כאן בעיה של הסכם גירושין", סיפרה עו"ד סולן "הבעל השאיר לאישה את הדירה וסכום חד פעמי של כמה מיליוני שקלים והתחייב למזונות של 10,000 שקלים בחודש לכלכלת בנו הפעוט. עכשיו, מחכים שני הצדדים לאישור בית המשפט ולגט רשמי בבית הדין הרבני ,שדבר מהדרמה לא מוזכר בו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.