האישה בחרה לערוק עם סער הבעל מאיים להיפרד ממנה

צילום יחצ

הבעל והאישה ליכודניקים קנאים כל השנים, שניהם חברי מרכז הליכוד ופעילים בולטים. הבעל לא מוכן לספוג את העלבון "ביבי היה אלוהים שלנו ושל אשתי במיוחד".

כבר היינו עדים בעבר למאבקים פוליטיים בין בני זוג. הבעל הלך עם הליכוד האישה עם מרץ ועוד ועוד. ואפילו חזינו בפרידות על הרקע הזה. אבל מה שקורה עכשיו עוד לא היה לנו בגלל מה שנחשב מאבק ב"תוך הבית" תרתי משמע, שיצריך התערבות אולי של גדעון סער ואולי אפילו של ראש הממשלה.

הבעל פנה בשבוע שעבר לפרקליטתו עורכת הדין שרין סולן וביקש להוציא לאשתו מכתב התראה לפני גירושין. במכתב הוא מגולל מערכת יחסים מורכבת שכללה בעבר לא מעט ויכוחים על רקע פוליטי, בעיקר ויכוחים שעסקו בראש הממשלה והאם הוא צריך ללכת. בסופו של יום היתה תמימות דעים "ביבי הוא מלך ישראל וכך הוא היה גם בבית שלנו", סיפר הבעל.

הבעל טוען כי לפני כשבוע הודיעה לו רעייתו כי היא תומכת בסער ותצביע לסער. בין השניים פרץ ויכוח שבשיאו עזב הבעל את הבית וחזר רק בחלוף 48 שעות. "לא יכולתי לסבול את הגישה הפכפכה של אשתי. איך יכול להיות שהיא עושה לי את זה ובעיקר איך יכול להיות שהיא בוגדת בביבי", הטיח.

עו"ד סולן הבהירה כי היא תפנה באמצעות קשריה לגורמים בליכוד שינסו לאחות את הקרע אבל חובתה כעורכת דין לפעול על פי מצוות לקוחה. עד לפשרה אם תושג, היא שיגרה את המכתב בו נאמר בין היתר: "הצעד שנעשה הוא עבור שולחי סוג של בגידה. ההחלטה לנטוש את ביבי ברגע הקשה הזה מעידה יותר מאלף עדים כמה התנהגותה מורכבת ומפחידה. מחר היא תעזוב אותי למרות האהבה הגדולה שיש לה אלי".

האישה כאמור הגיבה לבעלה בשיחות ביניהם כי היא נחושה בדעתה להצטרף לסער ודבר לא ישנה את דעתה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.