"אצלנו בבית תמיד היינו ליכוד. אם הוא רוצה ללכת עם בנט שיילך מהבית"

עורכי הדין שרין וגדלי סולן. צילום אולגה סולן

כך טענה האישה לפני חצי שנה, אבל נאותה לשמור על הזוגיות. השבוע עם הקמת הממשלה החדשה היא מחדשת את בקשת הגירושין

הדרמה הזו החלה כאמור בתחילת השנה. בני הזוג נשואים כבר למעלה מ- 23 שנים. השינוי הדרמטי החל לפני שנה כאשר לאישה התברר כי בעלה שהיה תומך ליכוד נלהב "בגד" והעביר את תמיכתו לבנט.

"האישה לא נפגעה מהמהלך הזה כמו שנפגעה מהעובדה כי בעלה הסתיר אותו במשך חודשים ארוכים", טענה באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן. כזכור הפיצוץ הגדול אירע ברגע שהבעל סירב לתת לאשתו את הנייד לאורך תקופה. היא היתה בטוחה שבעלה מנהל רומן. הבעל הקפיד אז לטעון כי לא היו דברים מעולם, "אני לא מנהל רומן עם אף אישה ומותר לי לשמור על פרטיות בטלפון שלי", טען אז.

אחרי שורה של דיונים הושגה בשעתו פשרה לפיה הבעל לא חושף את התכתבויותיו מהעבר אבל לא ימנע ממנה גישה לטלפון הנייד שלו בהמשך. למרות הסיכום ,הבעל לא עמד בהבטחתו והטלפון נשאר מחוץ לתחום. דיאלוג בין עורכי הדין של האישה והבעל הביא לפשרה לפיה הבעל יחשוף את הסיבה האמיתית למניעת הגישה לנייד שלו, ובכך ימנע גירושין, העריכו אז עורכי הדין שרין וגדלי סולן.

האישה הסכימה לתנאי החדש ורק אז התברר כי בעלה החליט לנטוש את התמיכה בבנימין נתניהו ולתמוך בבנט וכי ההתכתבויות הארוכות בנייד שלו היו מעצם חברותו בקבוצות תמיכה בווטצאפ בבנט.  " אצלנו בבית תמיד היינו ליכוד. אם הוא רוצה ללכת עם בנט שילך מהבית", אמרה אז האישה.

השבוע, אחרי שהתברר כי ממשלת בנט תקום ונתניהו הולך הביתה, חידשה האישה בסוף השבוע את רצונה להתגרש מבעלה. "חודשים ארוכים מתנהלים בינינו ויכוחים בנושא", אמרה.

"הוא זה שהעביר אותי לפני שלושה עשורים לתמוך בליכוד ויחד הפכנו לפעילים באיזור שלנו, דחפנו, אירגנו והובלנו כל מיני מהלכים למען ביבי. אם הוא הפך את עורו ברמה הזו, זה סוג של בגידה ואין לי מה להיות איתו יותר". עו"ד סולן שלחה את האישה לגישור בטרם תוגש תביעת גירושין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.