תוכנית חדשנית להשבחת רמת השירות במחלקות הסיעודיות

בוגרי קורס מטפלים מנטורים קיבלו את תעודות ההסמכה בטקס מרגש

בוגרי קורס מטפלים מנטורים קיבלו את תעודות ההסמכה בטקס מרגש

9 מטפלות ומטפלים של בית האבות הספרדי בחיפה השלימו את התוכנית"היה קורס מדהים, כיף ללמוד את דרכי החניכה הנכונות"

בשבוע שעברנערך בבית האבות הספרדי בחיפה טקס לציון סיום קורס "מטפלים מנטורים".

הקורס הוא חלק ממסלול קריירה למטפלים סיעודיים. התוכנית נבנתה ע"י ג'וינט תבת בשיתוף משרד הבריאות ובעזרתן של אנט ואן דר לינדן, מנהלת משאבי האנוש של בית האבות, ורחל (איקה) גונן, אחות אחראית פיתוח והכשרת צוות.

קורס מטפלים מנטורים משלב לימודים עיוניים ומעשיים בהיקף של 20 שעות אקדמיות. הוא מאפשר להשביח את רמת השירות במחלקה הסיעודית ובמחלקה לתשושי נפש בבית האבות, ומעצים גם את המשתתפים בו: "היה קורס מדהים. כיף ללמוד ולהבין את דרכי החניכה הנכונות, ואת הכנת המטפל לעבודה על-פי יכולתו והסתגלותו לנהלים בבית האבות, תוך כבוד גם לדיירים וגם למקצוע", סיכם אחד הבוגרים.

בטקס הסיום, שהתקיים בקפיטריית הזכוכית של בית האבות, השתתפו אנט ואן דר לינדן, רחל (איקה) גונן, סגנית האחות הראשית ראדה וכמובן הבוגרים והבוגרות של הקורס: אליאס אבו אל ניל, דלילה מטר, מאיה גוסב, וליה פיקל, לורדס נברה, ראגדה גדיר, היאא בושכאר ואוקסנה סדיקוב. ירון רז, מנכ"ל בית האבות הספרדי, בירך את הבוגרים הנרגשים וחילק את תעודות ההסמכה.

תבת (תנופה בתעסוקה) היא שותפות של ג'וינט ישראל וממשלת ישראל. הגוף הוקם על-מנת לפתח מודלים חדשניים בתעסוקה ולסייע בהטמעתם במערך השירותים בארץ. בית האבות הספרדי בחיפה נרתם לפרויקט חשוב זה למען השבחת הטיפול ולקח חלק בכתיבת התכנים לקורס מטפלים מנטורים. בית האבות מקפיד על יישום שיטות טיפול מתקדמות, על-מנת להעניק לדיירות ולדיירים את הטיפול המסור והחם ביותר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.