סיירת הורים נהריה מרחיבה את פעילותה

צילום: עיריית נהריה

בשבוע הבא תיפתח הכשרה למתנדבים חדשים לסיירת ההורים העירונית המהווה מעטפת תומכת נוספת לבני הנוער בעיר. ״למידת המעורבות של ההורים, ישנה חשיבות מכרעת בחיי הנוער והצעירים בעיר. מעבר למעטפת של צוותי הרשות האחראים על הפיקוח והאכיפה, ישנה חשיבות רבה למפגש הבלתי אמצעי עם הנוער, דווקא במקומות הבילוי והמפגש שבו הם מבלים ציין ראש העירייה, רונן מרלי

הקיץ בפתח וסיירת ההורים נהריה ממשיכה להרחיב את שורותיה. ביום רביעי הבא 6.7.22, תיפתח הכשרה למתנדבים חדשים במשרדי המחלקה לביטחון קהילתי של העירייה הנמצאת ברח' אחד העם 8.

סיירת ההורים העירונית, פועלת במסגרת המחלקה לביטחון קהילתי בעיריית נהריה. חברי הסיירת יוצאים לסיורים בסופי השבוע, בחגים ובמועדים, באזורי הבילוי של בני הנוער בשעות הערב והלילה, במטרה להגביר נוכחות בוגרת במקומות הבילוי של בני הנוער, לצורך מניעה והקטנת מצבי סיכון והתנהגויות סיכוניות, הגשת עזרה בעת הצורך וקיום שיח בגובה העיניים. המתנדבים עוברים במהלך השנה הכשרות, סדנאות והדרכות מקצועיות ומקבלים ליווי צמוד לעבודתם בשטח.

המתנדבים החדשים יעברו השבוע הכשרה בת שני מפגשים, במהלכה יכירו את מטרות הסיירת, ילמדו על מאפייני הגיל, תרבות הבילוי והתנהגויות סיכון רווחות בקרב בני נוער. הם יתנסו בסימולציות ליצירת קשר ראשוני ודיאלוג משמעותי עם ילדים ובני נוער ויתחברו למשפחת סיירת ההורים העירונית המורחבת. ההתנדבות היא לערב אחד אחת לשבועיים / שלושה שבועות.

עם השלמת ההכשרה צפויים המתנדבים החדשים להתחיל בפעילות ערב ולילה ולסייר בכל רחבי העיר, לפגוש את בני הנוער לשיחה, להעניק להם אם צריך עזרה ובעיקר להפגנת נוכחות בוגרת בפארקים, בגני המשחקים ובריכוזים אופייניים לפעילות בני הנוער.
הורים המעוניינים להצטרף ולהתנדב בסיירת ההורים העירונית, יכולים ליצור קשר ישירות עם שירה שטרית , מנהלת המחלקה לביטחון קהילתי, בנייד: 052-3413692.

״למידת המעורבות של ההורים, ישנה חשיבות מכרעת בחיי הנוער והצעירים בעיר. מעבר למעטפת של צוותי הרשות האחראים על הפיקוח והאכיפה, ישנה חשיבות רבה למפגש הבלתי אמצעי עם הנוער, דווקא במקומות הבילוי והמפגש שבו הם מבלים במהלך שעות הערב והלילה. אני קורא להורים להצטרף ולקחת חלק בפעילות החשובה הזו לשמירה על הילדים של כולנו״, ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.