המצת, העט ומחזיק המפתחות, נחשפו ו"הושמדו" בזה אחר זה

הבעל: "לא אשלם מיליון דולר כתובה כי הייתי טיפש לפני עשרים שנים

האישה זיהתה את המצת, מחזיק המפתחות ואפילו את העט שהונחו אחר כבוד במקומות שונים בבית ולמעשה שימשו כמכשירי מעקב אחריה. הפיתרון הושג בשיטת הסלמי ומכשיר אחרי מכשיר "הושמדו" או הועלמו בדרכים מתוחכמות. כך מצא את עצמו הבעל ללא ראיות בעוד הוא עצמו נחשף כמי שמנהל קשר אסור.

בפניה לעורכי הדין שרין וגדלי סולן מגוללת האישה סיפור יוצא דופן. לדבריה כבר חודשים ארוכים שהיא ובעלה, בשנות הארבעים לחייהם, חיים באותו בית אבל לא ממש מנהלים זוגיות. הסיבה הבעל נתפס על ידי אשתו, מנהל רומן עם אחת מעובדותיו. הוא הכחיש, אבל לא עצר, אלא המשיך לצאת מהבית מתי שרצה, כשהוא אינו חס על אשתו ומותיר אותה לילות רבים בגפה.

האישה החליטה להתגרש ואף שוחחה עם בעלה בענין, אבל מה שהטריד אותו לדבריה היה הסכום העצום שנקב בכתובה, מיליון דולר, ובעיקר הפרידה מחלק הרכוש שצברו. במטרה למזער נזקים, הוא חיפש כל דרך אפשרית לחשוף את אשתו בוגדת בו. הוא שם אחריה מעקבים, אבל לא גילה דבר ולבסוף החליט לעשות זאת בעצמו כשרכש כל מיני מכשירי מעקב, אותם פיזר בבית בעיקר להקלטות וידאו וסאונד.

עו"ד סולן יעצה לאישה לסלק את המכשירים ולחשוף אותם בפניו, אבל היא חיפשה נקמה קטנה. את המצת שהיה בו מכשיר הקלטה ומצלמה היא נתנה לשכן שביקש להדליק סיגריה ואמרה לו "זה מתנה ממני". לגבי העט שהיה מונח על המזנון בסלון היא "כיבסה" אותו "בטעות" יחד עם חולצה. ומחזיק המפתחות? היא ניטרלה אותו ונתנה אותו לבת הגדולה שלה כמחזיק מפתחות לרכב שרכשו לה לטובת השירות הצבאי.

רק  לאחר שהבין כי אין לו דרך לצותת לטלפון שלה ולשמוע את תכניותיה נגדו, הוא נאות להתחיל בהליך גישור. עו"ד סולן טוענת כי הבעל יחויב בסכום של מיליון דולר שנקבע בכתובה ועל הפרק גם שתי דירות ודמי מזונות, כפי שדורשת האישה. הבעל "אין לי קשר עם אף אחת מהעובדות שלי". האישה: "שמעתי שעזב אותה, אבל מצא ילדה אחרת. אצלי הוא גמר…"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.