המלון 5 כוכבים הכל כלול והכיף הולך איתך כל הזמן…

כשאתם מביטים באתרים או באמצעי מדיה אחרים אתם מוצפים בהצעות ל"דילים" זולים בחו"ל, טיסות במחירי רצפה, נופשים  ב"מחיר מיוחד", סופי שבוע,  הכל צבעוני ומושך  כדי שתצטרפו למיליוני ישראלים שטסים לחו"ל.  כשאתם חוזרים ועושים חשבון , מתברר  ששילמתםהרבה יותר מהמחיר במודעה.

יש רק נופש אחד שנותן לכם ממש הכל  ויותר מהכל, .מחיר זול יותר מכל הצעה אחרת. הכוונה להפלגת נופש באוניית פאר, שמפליגה וחוזרת לחיפה. נופש  בלי שדות תעופה עמוסים, ללא טיסות, בלי להחליף  מלונות. בלי לשקול מזוודות ולשלם תוספת מחיר. בלי תשלום על ארוחות צהרים  או ערב עשרות יורו, לא צריך לשלם על הופעת בידור במועדון לילה מאות דולרים ולא  זקוקים  לחסדי נהגי המוניות  בחו"ל.

זהו נופש של כיף ובילויים באוניה "קראון איריס " של מנו ספנות. נופש מלא חוויות, אפוף בהתלהבות, עמוס במזוודות מלאות כל טוב ועם הרבה רצון לעוד הפלגות. אז מה יש בה בהפלגת הנופש באוניית הפאר שנותנת  את ההרגשה של חופש מושלם, במחיר הטוב ביותר שניתן לקבל עבור מלון 5 כוכבים פלוס, כהשכל כלול במחיר: ארוחות כיד המלך של שף האוניה, פעילות סביב השעון, בידור בינלאומי, שמים וים כחולים, ירידה בנמלים מקסימים, שירות מעולה ועוד.

העליה לאוניה בחיפה, נעשת במהירות. מסירת מזוודות, ביקורת דרכונים וכל זאת לאחר הזמנה מהירה להפלגה באתר מנו קרוז הידידותי באינטרנט בכתובת של "מנו ספנות". קבלת  הוראות מדויקות במייל כיצד ומתי להגיע לנמל. עולים לקראת הצהרים לאוניה, המזוודות חיכו בחדר וחדר האוכל קיבל את פנינו בארוחה עם מבחר עצום של מנות וכך היה לאורך כל ההפלגה. ארוחת בוקר ישראלית יותר מהמקובל במלונות הפאר בארץ, ארוחות צהרים וערב בשריות מגוונות מאוד וטעימות להפליא ולמי שמבקש מנות מיוחדות (מבחינה רפואית או אחרת) יקבל אותה עם חיוך לשולחנו .

חידוש נוסף ב"קראון איריס", בתוספת מחיר מינימלי  לכל ארוחה, תוכלו לסעוד ב"ביסטרו" שם יגישו לכם את המנות המיוחדות, מלצריות עם כפפות לבנות עם תוספות ואווירה שקטה של מסעדת פאר.

אבל לא רק על האוכל מפליגים. באוניה  מקומות ציבוריים רבים, החל מאולמות קטנים להרצאות, למשחקי קלפים, לישיבה על כוס קפה עם מבט לים, דרך אולמות למופעי זמרים, נגנים, וכלה באולם מרכזי להופעות צוות הבידור הבינלאומי המעלה מדי ערב מופע מדהים חדש שסוחף את הקהל.

הפעילות היומיות כוללת משחקי חברה, קטעי נגינה בכינור, גיטרה או בוזוקי עם אמן יווני מצויין, בינגו, חידונים, שירה בציבור, פעילות לילדים ועוד. בסיפון העליון שתי בריכות שחייה, ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל,  חדר כושר מאובזר, ספא טיפולים ועוד.

האוניה גדולה מאוד, יציבה מבטיחה ומקיימת, שייט נינוח ורגוע. אנשי הצוות ותיקים ומיומנים, אז איפה עוד תפגשו מלון שבו מסדרים לכם את החדר פעמיים ביום, מחייכים אליכם כל הזמן ונותנים לכם הרגשה של אורחים רצויים מאוד.

מה עוד יש באוניה. מצד אחד קזינו לאלה שאוהבים להמר, שולחנות ומכונות מזל. מצד שני בית כנסת לציבור המתפללים עם ספרי תורה ומנינים רבים. בקיצור כל אחד ימצא את מקומו בתמהיל הגדול של אוניית הפאר.

מגיעים לנמלים ויורדים לחופשה מהנה. אנחנו עגנו ברודוס ובאגיוס ניקולאוס שבכרתים. האוניה מציעה סיורי חוף מגוונים במחירים סבירים ומי שרוצה יכול לטייל עצמאי, לרכוש מתנות, לבלות בטברנות ולחזור ללינה באוניה.

הזמן חולף מהר, ככה זה כשנהנים וחוזרים לחיפה. טיפ קטן לפני שיורדים לחוף. אם בבית המקרר שלכם ריק אחרי החופשה, אתם יכולים לרכוש ב"מנו טו-גו" מנות מוכנות של שף האוניה  שיספיקו לכם לכמה ארוחות והמחיר ממש מצחיק. 20 יורו למנות בשרים, סלטים ותוספות  ל- 4-5 סועדים ומספיק לכמה ארוחות. ואם שכחנו אז כדאי להזכיר שהאוכל כשר.

 ירדנו כמו מלמעלה מ-1500 הנוסעים שהיו באוניה בנמל חיפה עמוסי מזוודות, אוכל וחוויות ונשבענו לחזור ולהפליג בהזדמנות הראשונה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.