גוש דן בוער אבל האישה לא ויתרה על ביקור אצל "חברתה"

צילום יח"צ

אלא שהחברה התגלתה כ"חבר" ובסופו של יום החליט הבעל שהוא לא ממשיך עם מה שהוא מגדיר כהפקרות

המצב הביטחוני הקשה בכל הארץ לא מותיר את הזוגות המסוכסכים מאחור ומעמיק במקרים מסוימים את הקרע בתוך המשפחה. המקרה שלפנינו מאפיין את התקופה. בני הזוג נשואים כבר יותר מעשור, אבל חיי הזוגיות שלהם לא משהו בלשון המעטה.

האישה נוהגת באורח קבע, פעמיים שלוש בשבוע, להיפגש עם חברות בשעות הערב. הבעל נוהג להגיע מאוחר מאוד מהעבודה. מכיוון שמעמדם הסוציואקונומי הוא מצוין אז למטפלות של שני הילדים יש עומס עבודה. בשבוע שעבר כשהחל ירי המטחים על איזור גוש דן, ביקשה האישה למרות הכל ללכת לחברתה הטובה. דבר שבשגרה, אבל הבעל הבין כי היציאה הזו, בימים כאלה "לחברה", היא מוזרה ובעיקר הדחיפות שהיא נעשתה.

שיחת טלפון אחת לחברה של האישה שעה אחרי שיצאה אשתו מהבית, הבהירה כי האישה לא הלכה אליה. היא אפילו לא טרחה לעדכן אותה במקרה של טלפון מצידו של הבעל. כששבה לביתה היא נשאלה על ידי בעלה אם היתה אצל החברה הספציפית שעמה היא נוהגת להיפגש, וענתה בביטחון: "כן והיה דווקא נחמד". אירוע זה נרשם לפני ארבעה ימים.

בשלב זה, הבעל החליט לפנות לעורכת הדין שרין סולן ולבקש ממנה לפתוח בהליך גירושין. "כשאשתי הולכת ל'חברות' בימים רגילים אני אפילו לא בודק, אבל מכיוון שאלה לא ימים רגילים הרמתי טלפון לחברה מתוך דאגה ולא בניסיון לבלוש אחריה ואז התבררה בפני האמת הקשה. פשוט נותרתי המום לדעת שגם בימים המשוגעים האלה היא בוחרת לעזוב את שני ילדנו וללכת למאהב שלה. ממש הפקרות".

עו"ד סולן הבהירה לבעל כי עליו להתעמת עמה בנושא. הבעל עשה כדברי עורכת הדין שלו ואף הקליט את אשתו שאומרת "אין לי כלום איתך ומה שמחבר אותנו זה הילדים אז הלכתי לחבר שלי לכמה שעות של מנוחה".

עם ההקלטה הזו המליצה עו"ד סולן לבעל ללכת להליך המחויב על פי חוק לניסיון גישור ואם הדבר לא יצלח לפתוח בהליך גירושין. "מדובר בזוג שנהנה מהכנסה גדולה ויש להם רכוש לא מועט, אבל בידיהם הסכם ממון כך שהפרידה תהיה קלה יחסית ואם יגיעו לפתרון לגבי המשמורת אז הסכם כאן הוא ענין מהיר וקצר".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.