בית הקברות הפך לאיזור סטרילי

עו"ד שרין ומורן סולן בהתייעצות במשרד
עו"ד שרין ומורן סולן בהתייעצות במשרד

הבעל, שהוא כהן, נמנע מלהיכנס לבית הקברות. האישה ניצלה את המצב לטובתה

בני הזוג נישאו לפני 14 שנים, הביאו שני ילדים לעולם. הם בנו בית לתפארת, אבל עבודתו של הבעל כקצין בצבא קבע בחיל הים, מצאה את האישה, מחנכת של תלמידי כיתה א', עם לא מעט שעות פנויות והרבה זמן למחשבה.

עם הזמן הכירה האישה חבר לעבודה איתו ניהלה, בתחילה קשר ידידותי, שהפך מהר מאד לקשר רומנטי סוער. האישה ידעה שבעלה הוא כהן שאינו יכול להיכנס על פי ההלכה לבית הקברות והובילה את המאהב שלה לחניון בית העלמין שם הם קיימו מפגשים אינטימיים.

הבעל, בעצת עורכת הדין שרין סולן, שכר בלש פרטי וזה המציא לו בחלוף מספר ימים ראיות חותכות. "אשתך מצאה איזור 'סטרילי' הזוי לקיים את מפגשיה עם המאהב. המקום – חניון פנימי של בית העלמין באיזור מגוריהם". הבעל נותר המום כשראה חלק מהממצאים.

למה אסור לכהנים להיכנס לבית קברות? כהנים נחשבים למשרתי האל ולאנשים קדושים, ולכן הם לא יכולים אפילו להתקרב לאדם מת. מתי מותר לחרוג מכך? האם הם יכולים להשתתף בלוויית הוריהם? או לחשוף את האישה במערומיה….

הבעל הבין כי למרות האיסור, הוא חייב ורוצה להתעמת עם אשתו וארב לה במקום שבו הבלש צילם את אחד ממפגשיה. "את צריכה להתבייש, את מחנכת ומורה, אמא לשני ילדים… תראי לאיזה שפל ירדת".

האישה טוענת: "ישבתי אומנם עם חבר לעבודה במכונית, בחניה של בית הקברות אבל לא היה ביננו קשר רומנטי". היא רק לא ידעה שבידי הבעל תמונות שלה עם המורה כשהם מתנשקים בתוך המכונית.

בני הזוג נשלחו לגישור אבל הבעל באמצעות עו"ד סולן הבהיר: "מבחינתי אין דרך חזרה". לדבריו, הגירושין בלתי נמנעים. האישה מבקשת שלום בית ובעיקר חיסיון על האירוע כדי לא לפגוע בילדיהם ובמקום העבודה שלה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.