תודה מקרב לב לירון רז, ברוכה הבאה נטעלי בן

חילופי מנכ"לים בבית האבות הספרדי

ירון רז, שהפך את בית האבות הספרדי למוביל בתחומו, פרש לגימלאות הצוות נפרד ממנו בהתרגשות: "תמיד היית קודם כל בן אדם שרואה בכולנו את האדם שבנו" את תפקיד המנכ"לית תמלא נטעלי בן, שניהלה את בית האבות "נוף העמק"

בטקס מרגש במיוחד, צוין בבית האבות של העדה היהודית הספרדית אירוע רב חשיבות: חילופי מנכ"לים. ירון רז, שמילא את תפקיד מנכ"ל בית האבות במשך 27 שנים, יצא לגמלאות, והעביר את שרביט הניהול למחליפתו – נטעלי בן.

הטקס נערך במעמד יו"ר ועד העדה הספרדית בחיפה, עו"ד יוסף גילאור, נציגת הדיירים בבית האבות בתיה הילזנרט, נציג המשפחות שייקה פטוקה, דיירים נוספים ועובדים רבים. ההתרגשות הרבה ניכרה על פניו של ירון רז, שהודה בחום הן לצוות והן לדיירים. הוא הדגיש כי לאורך כל השנים התאפיינה העבודה בתחושת "ביחד", וזהו אחד ממקורות הצלחתו של בית האבות. ירון העביר דגלון סמלי למחליפתו, איחל לה בהצלחה מכל הלב והביע את אמונו כי תמשיך להצעיד קדימה את המוסד.

העובדים החמיאו לירון על האופן שבו ניהל את בית האבות ובפרט על היחס החם כלפיהם. מנהלת משאבי האנוש, אנט ואן דר לינדן, הודתה לירון: "תמיד הבאת רעיונות וחידושים לטובת הדיירים והצוות. אשכולות, חזון, נשיאת דגל הזקנה, אסטרטגיה ועוד… הצבת לכולנו אתגרים והפכת את העבודה למעניינת. במשך כל שנות עבודתי חשתי שאתה תומך בי, מעודד למידה, עצמאות והרחבת אופקים".

בנוסף הקריאה משפטים נבחרים שכתבו לירון עובדי בית האבות: "ירון, הפכת את המוסד לבית חם, מחבק ואוהב", "צנוע ועניו בכל מה שעשית למען הדיירים וצוות בית האבות", "תמיד פתוח לשמוע רעיונות ודעות של אחרים", "בשבילי אתה מודל לחיקוי", "נכון, אתה מנכ"ל, אבל יותר מכל אדם שרואה בכולנו קודם את האדם שבנו". ואן דר לינדן איחלה לרז פרישה קלה ובעיקר נחת רבה מהזמן הפנוי, בני המשפחה והעשייה בהמשך החיים, ובירכה גם את נטעלי בן לרגל הצטרפותה למשפחת בית האבות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.