שיווק ופרסום בעידן המודרני

פרסום כתבות יחץ

האופן בו עולם השיווק מתנהל היום, שונה באופן מהותי מהצורה בה עולם השיווק התנהל עד לפני לא הרבה מאוד זמן. בעבר, רכישה נבעה בעיקר מהצורך של הלקוח הפשוט כי הוא בעל מעמד ויכולות כלכליות המאפשרות לו לרכוש מה שהוא רוצה. התחושה הזו של יוקרה ליוותה את הלקוח בעודו בוחן את המוצרים השונים המופיעים על המדפים וזה היה האלמנט עליו 'שיחקו' רשתות השיווק לאורך שנים.

נסו להיזכר איך נראו בעבר פרסומות לבושם חדש, איך מיתגו מוצרים כמו שוקלד, קפה, בגדים, הכל היה באצטלה של יוקרה, של שפע. מי שיכול היה להרשות לעצמו לרכוש מי מהמוצרים הללו, הרגיש עשיר לרגע אחד.

בעבר חלק מהאסטרטגיה של שיווק מוצר הייתה 'להרחיק' את המוצר מהקונה, להעביר אותו למעמד של משהו יוקרתי, כאלו שרק יחידי סגולה יכולים להרשות לעצמם לרכוש.

כאמור, היום העולם הזה נראה שונה לחלוטין.

שיווק בשנות העשרים של המאה העשרים ואחת

במאה העשרים ואחת הדברים נראים שונים לחלוטין מאלו אותם הכרנו בעבר. הפריצה של הרשתות החברתיות לחיינו כמו גם האינטרנט הכניסה סטנדרטים אחרים לשוק המתחדש. הזמינות של מוצרים זולים באיכות טובה הפכה כל כך גבוהה עד שרכישה של כל מוצר הפכה למין תופעת לוואי, פעולה אותה כל אחד מאיתנו עושה כמעט כבדרך אגב.

אז איך, בתוך שוק מוצף כל כך, ניתן להבליט מוצר אחד על פני אחרים? התשובה לכך היא קשר אישי.

היום רכישה של פריט מסוים היא לא רכישה של הפריט בלבד. מדובר בין היתר על רכישה של סיפור שלם. רכישה של חוויה. לכן, רשתות השיווק עושות מאמצים אדירים כדי להנגיש את המוצרים שלהם לקונים בארץ וברחבי העולם. ההנגשה הזו יכולה להתרחש דרך הרשתות החברתיות בדוגמת משפיעני רשת וההנגשה הזו יכולה להתרחש על ידי כתבות יחץ.

כתבות יחץ הן למעשה כתבה 'רגילה' כאילו הייתה זו כתבה ניטרלית. אלא שבתוך הכתבה הכותב מקנה ידע על המוצר אותו אנחנו מעוניינים לשווק כמו גם, מייצר קשר אישי, באמצעות מילים, בין הקורא ובין המוצר.

כתבות יחץ הן הדרך שלכם להפוך את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לחברים, לאנשים שהמוצר שלכם יכול לדבר אליהם מאוד ואולי הם פשוט עוד לא יודעים זאת עדיין.

מה עכשיו

כמו בתחומים רבים, גם במקרה של כתבות יחץ או בניית קישורים לאתרים עם חברת BEST LINKS קישורים איכותיים, יש אנשי מקצוע טובים יותר לעומת כאלו שלא היינו מגדירים אותם כך בלשון המעטה. כתבות יחץ הן מלאכת מחשבת המורכבת מכישרון למילים ועוברת ביכולת של הכותב להעביר חוויה באמצעות משפטים פשוטים, מלהיבים, מעניינים ומעודדים את הלקוח להמשיך לקרוא עוד.

מעוניינים לרכוש כתבות יחץ שיאפשרו לכם לשווק את המוצרים שלכם באופן הטוב ביותר?  זה הזמן שלכם ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לעמוד לשרותכם באופן מלא.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.