עלה לאוויר השלב השני של קמפיין מיתוג העיר נוף הגליל

נוף הגליל

הקמפיין, במימון המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, יציג לכלל אזרחי ישראל את יתרונות המגורים בנוף הגליל.

בערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו הארציים משודר החל מיום רביעי השבוע תשדיר פרסומת במימון המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.  התשדיר הינו השלב השני של תכנית מיתוג העיר נוף הגליל. השלב הראשון בוצע לפני כשלוש שנים בסמוך לשינוי שמה של העיר ל וכלל תשדיר המבוסס על להיט משנות ה – 70  Y.M.C.A

התשדיר השני מבטא את הנוף המרהיב של העיר ויתרונות איכות החיים בה בתחום החינוך, התעסוקה , תרבות וספורט. השלב השלישי מתוכנן לעלות לאוויר בחודש אוקטובר הקרוב  ויתמקד בבנייה למגורים וביצע תעסוקת הייטק .

התשדיר שעלה לאוויר השבוע מספר על מקהלת ציפורים נודדות אשר אחת המשפחות בה עוצרת בנוף הגליל ומחליטה "לא לנדוד יותר".  הציפורים המונפשות בתשדיר מתארות את איכות החיים בעיר, החינוך הגבוה, מתקני הפנאי והתעסוקה. הן לבסוף מצליחות לשכנע את שאר חבריהן בקבוצה לא לנדוד יותר ולקבוע קן חדש בנוף הגליל. התשדיר מסתיים בציוץ " בואו לנוף הגליל – עיר לעוף עליה!

 מעיריית נוף הגליל נמסר : "אנו מתרגשים לקראת העלאת הקמפיין ומבקשים להודות למשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל על תקצוב  הקמפיין לטובת חשיפת יתרונות המגורים בעיר והשינוי שמתחולל בה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.