נמשך הביקוש לנדל"ן בקריית ים – עוד מכרז מוצלח של רמ"י בעיר

הצלחה נדלנית נוספת לקריית ים לאחר שהשבוע מכרה רשות מקרקעי ישראל שטח בן 40 דונם לבניה מסחרית בסכום של 52 מיליון שקל כאשר אומדן המחיר שלו עמד על 38 מיליון שקל בלבד.
הזוכה -חברת מזון כל ב.י. בע"מ, א- ג.ב.ע. – נכסים והשקעות בע"מ המפעילה בין השאר את רשת חנויות "אושר עד" מתכוונת, ככל הידוע, להקים במקום סניף נוסף של החברה.
ההצעה השנייה במכרז עמדה על 45 מיליון שקלים אף היא גבוהה מהאומדן שנקבע למכרז.
זוהי הצלחה נוספת של הרשות במכירת קרקעות בקריית ים לאחר שלפני חודשים אחדים נמכר שטח של 22 דונם לבנייה למגורים בכ- 100 מיליון שקל אף זאת במחיר גבוה בהרבה מהאומדן הראשוני.
על השטח המסחרי שנמכר השבוע יש כבר תב"ע מאושרת ומעריכים כי הליך קבלת האישורים לבניה יהיה לכן מהיר ביותר וכי בתוך כשנתיים יעמוד המתחם המתוכנן על תילו.
ראש העיר דוד אבן צור הביע קורת רוח על העלייה בביקוש לנדל"ן בעיר "זו מגמה שנמשכת כבר מספר שנים ובחודשים האחרונים קיבלה תאוצה לאחר שהקבלנים הבינו את הפוטנציאל האדיר של קריית ים"
בקריית ים הולכות ונבנות בימים אלה שורה של שכונות חדשות ובהן אלפי יחידות דיור, לצד התקדמות של ממש בפרויקטים שונים של ההתחדשות עירונית בשכונות ותיקות. פרויקטים אלה מזרימים לעיר אוכלוסיות חדשות של זוגות צעירים ומשפחות חדשות המבקשות לבנות בעיר את עתידן וזאת לצד תנופת פיתוח נרחבת של תשתיות עירוניות.

קרדיט : עיריית רמת גן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.