מפעל עתיר ידע נוסף בדרך לנוף הגליל

"מאזני שקל", חברת השקילה המובילה בישראל, עוברת לפארק התעשייה "ציפורית" בנוף הגליל ביום שני השבוע התקיים בלשכתו של ראש העיר, רונן פלוט, מפגש התנעת פרויקט העברת מפעל "מאזני שקל" לנוף הגליל. מדובר במיזם כלכלי חשוב שיעצים את צמיחתה של העיר ויספק עשרות מקומות עבודה איכותיים עבור תושביה. המפגש התקיים בהשתתפות מנכ"ל החברה ניר לשם, סמנכ"לת כספים וכוח אדם קרן אביטן ומנהל מינהלת פארק התעשייה "ציפורית" סרגיי זלוטניק. "'מאזני שקל' מצטרפת לרשימה מפוארת של מפעלים וחברות עתירות ידע והייטק שמגיעים לנוף הגליל", סיפר זלוטניק וציין כי החברה מתעתדת לפעול במבנה קיים ולהצטרף לפארק עוד בשנה זו, 2021. "אנו מברכים על החלטת החברה לעבור לנוף הגליל, זוהי בשורה מצוינת שמחזקת את צמיחתה הכלכלית של העיר ובעיקר מרחיבה את היצע מקומות התעסוקה האיכותיים עבור תושבי העיר". "מאזני שקל" תעסיק למעלה מ-100 עובדים בתוכם מהנדסים, אנשי תכנה והנדסאים. החברה תפעל במבנה שכור בשטח הפארק וצפויה להשלים את המעבר בתוך כארבעה חודשים. יצוין כי החברה נחשבת למובילה ולוותיקה בישראל בתחום פיתוח וייצור מערכות שקילה מתוחכמות ומתמחה במתן מענה כולל ומקצועי לצרכים המיוחדים של התעשייה המתקדמת בארץ ובעולם. החברה מספקת בין השאר ·מענה כולל לשקילה מקצועית בתחומי הרפואה, הבריאות והקמעונאות תוך עמידה בתקינה הבינלאומית.

"מאזני שקל", חברת השקילה המובילה בישראל, עוברת לפארק התעשייה "ציפורית" בנוף הגליל

ביום שני השבוע התקיים בלשכתו של ראש העיר, רונן פלוט, מפגש התנעת פרויקט העברת מפעל "מאזני שקל" לנוף הגליל. מדובר במיזם כלכלי חשוב שיעצים את צמיחתה של העיר ויספק עשרות מקומות עבודה איכותיים עבור תושביה. המפגש התקיים בהשתתפות מנכ"ל החברה ניר לשם, סמנכ"לת כספים וכוח אדם קרן אביטן ומנהל מינהלת פארק התעשייה "ציפורית"  סרגיי זלוטניק. "'מאזני שקל' מצטרפת לרשימה מפוארת של מפעלים וחברות עתירות ידע והייטק שמגיעים לנוף הגליל", סיפר זלוטניק וציין כי החברה מתעתדת לפעול במבנה קיים ולהצטרף לפארק עוד בשנה זו, 2021.  "אנו מברכים על החלטת החברה לעבור לנוף הגליל, זוהי בשורה מצוינת שמחזקת את צמיחתה הכלכלית של העיר ובעיקר מרחיבה את היצע מקומות התעסוקה האיכותיים עבור תושבי העיר".

"מאזני שקל" תעסיק למעלה מ-100 עובדים בתוכם מהנדסים, אנשי תכנה והנדסאים. החברה תפעל במבנה שכור בשטח הפארק וצפויה להשלים את המעבר בתוך כארבעה חודשים. יצוין כי החברה נחשבת למובילה ולוותיקה בישראל בתחום פיתוח וייצור מערכות שקילה מתוחכמות ומתמחה במתן מענה כולל ומקצועי לצרכים המיוחדים של התעשייה המתקדמת בארץ ובעולם. החברה מספקת בין השאר ·מענה כולל לשקילה מקצועית בתחומי הרפואה, הבריאות והקמעונאות תוך עמידה בתקינה הבינלאומית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.