חברת ההייטק החדשה בנוף הגליל סולאראדג' מרחיבה את פעילותה וקולטת מאות עובדים

החברה מעסיקה 290 עובדים וקולטת בימים אלה 200 עובדים חדשים. שני שליש  מהעובדים הם תושבי נוף הגליל, בישר מנכ"ל החברה אייל שלום בפגישתו השבוע עם ראש העיר רונן פלוט  

שלושה חודשים לאחר פתיחתו הצנועה עקב מגבלות הקורונה, מפעל ההייטק  סולאראדג', הראשון שהוקם בחזון ההייטק שמוביל ראש העיר רונן פלוט, מתרחב וקולט עוד 200 עובדים חדשים לשורותיו. המפעל מעסיק כיום 290 עובדים ובסיום פעימת ההרחבה השנייה צפוי להגיע לכ-500 עובדים במקצועות שונים, הן בייצור והן בהנדסה, אלקטרוניקה ומחשבים.  קליטת העובדים מתבצעת באופן אינטנסיבי שמתגמל ב-4000 שקלים כל עובד במפעל שמצליח לגייס עובד חדש. "תנאי העבודה במפעל טובים, יש הסעות לנוף הגליל, ארוחות חמות במסגרת העבודה ותנאים טובים", מסר מנהל פארק "ציפורית" סרגיי זלוטניק.

ביום רביעי השבוע הגיע מנכ"ל החברה, אייל שלום, ללשכתו של ראש העיר, רונן פלוט, וביקש להעניק לו ולמנהל פארק "ציפורית", סרגיי זלוטניק, מגן הוקרה על התמיכה והסיוע בהקמת המפעל הראשון בנוף הגליל. "בדרך המאתגרת להגשמת החזון הוכחת את היותך ראש עיר יוזם, אכיפתי, מקצועי, חדור מטרה, למען תושבי העיר ועסקיה", נכתב במגן. 

פלוט הודה על המחווה ואמר כי הצלחת המפעל היא הצלחתה של העיר בעצם היכולת לספק לתושביה מקומות תעסוקה איכותיים.  "עבדנו קשה מאוד על הבאת סולאראדג' לנוף הגליל וזה לא היה פשוט, אבל במבחן התוצאה, מפעל ההייטק פה והוא קולט מאות עובדים חדשים ובימים אלה זוהי בשורה של ממש", אמר פלוט.    

סולאראדג' נסחרת בנאסד"ק ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות המרת אנרגיה לטובת מערכות ייצור חשמל מאנרגיה סולארית. מדובר בחברה מובילה בעולם בטכנולוגית אופטימיזציה למערכות סולאריות. המוצרים שלה נמכרים ביותר מ-100 מדינות ועובדיה מועסקים בתפקידי פיתוח, שיווק, תפעול ומנהלה. "מדובר בבשורה אמתית לתושבים הצעירים אשר עד היום נאלצו לעזוב את העיר בגלל העדר תעסוקה איכותית וכיום יש להם סיבות טובות להישאר", אמר פלוט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.