'סאמר סקול' בנהריה

סאמר סקול בנהריה
צילומים: עיריית נהריה

תלמידים מבי"ס חמ"ד רמב"ם בנהריה, השתתפו בתוכנית תלמ"א ללימודי אנגלית, במסגרת שיתוף פעולה עם קרנות יהודיות בחו"ל. ״מדובר בתוכנית חשובה שאפשרה לתלמידים שלנו בנהריה, להיחשף ללימודי אנגלית בצורה שונה ממה שהם רגילים לאורך השנה", ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי

תכנית 'סאמר סקול' התקיימה זו השנה השנייה בבית הספר חמ"ד רמב"ם בנהריה. תלמידי כיתות ד׳-ו׳ נהנו מפעילות חוויתית שכל כולה באנגלית. ויליאם וגילה, מורים אמריקאים המתגוררים ב-New York וב-Los Angeles הגיעו לישראל במיוחד לפגוש את תלמידי חמ״ד רמב"ם, לקיץ של למידה חוויתית עם תכנים בתחומי הדעת השונים והכל בשפה האנגלית. מדובר בתוכנית של תלמ"א (תוכנית לאומית למצוינות באנגלית) במסגרת שיתוף פעולה עם קרנות יהודיות בחו"ל, המפעילות את התוכנית במספר רשויות בארץ במטרה להעצים את הידע של תלמידים בשפה האנגלית בבית הספר היסודי.

אלון פוטרמן מנכ"ל ומייסד תלמ"א: "תוכנית תלמ"א (תוכנית לאומית למצוינות באנגלית) מאפשרת לתלמידים מכל המגזרים בארץ, לקבל הזדמנות שווה ללא קשר למקום מגוריהם, להצטרף ל'סאמר סקול' שמאפשר להם להתקדם בלימודי האנגלית באופן משמעותי ומקצועי, עם מורים מצוינים מחו"ל ומבתי ספר ישראליים, וליהנות מחוויה יוצאת דופן. תלמ"א בשיתוף רשויות מקומיות מהפריפריה הישראלית התגייסו לטובת תלמידי ישראל ומספקים להם מסגרת חינוכית ללימודים, שתאפשר להם להתקדם בלימודי האנגלית באופן משמעותי ומקצועי, עם מורים מצוינים מחו"ל".

יום הלימודים כלל חלק עיוני (לימוד באמצעות ספרי לימוד ומערכי שיעור מוכנים מבעוד מועד), והחלק השני של היום היה חוויתי, באמצעות מגוון פרויקטים כיתתיים באנגלית בלבד, הכוללים: בישול, מדעים, מוסיקה ועוד. הלימודים התקיימו בשיטת PBL
(PROJECT BASED LEARNING).

״הכל מתחיל בחינוך! מדובר בתוכנית חשובה שאפשרה לתלמידים שלנו בנהריה להיחשף ללימודי אנגלית בצורה שונה ממה שהם רגילים לאורך השנה. אני שמח לשמוע מהילדים ומהצוותים כי נהנו ממנה מאוד, אנו נעשה את כל המאמצים בסיוע כלל הגורמים, תלמ״א והקרנות הבינ״ל להרחיב אותה בעתיד גם לבתי ספר נוספים בעיר״, ציין ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.