יו״ר אומ״ץ, פליצ׳ה פלד דורש מראש עיריית אום אל פאחם למחוק את קיר ההנצחה למחבלים תושבי העיר

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד צילום אומץ

בפעם הראשונה בשטח ישראל, קיר הנצחה למחבלים רוצחי שוטרים באום אל פאחם

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא פנו הבוקר לראש עיריית אום אל פאחם בדרישה למחוק את קיר ההנצחה למחבלים תושבי העיר שביצעו רצח נפשע כאשר מתחת לציורים נכתב אחד ממשפטי המחבלים יום לפני פיגוע: "החיוך של מחר יהיה יפה יותר בעזרת אללה".

תנועת אומ״ץ דורשת מראש העיר למחוק את הקיר הנמצא בתחום השיפוט של העיר, המנציח את המחבלים שרצחו את השוטרים רס"מ כמיל שנאן ז"ל ורס"מ האיל סתאוי ז"ל בהר הבית ב- 14.7.17.

עו״ד יצחק מינא צילום פרטי

בתנועת אומ״ץ סבורים כי מיזם כזה, המנציח מחבלים, יש בו כדי לעודד טרור, אלימות ופשע ועל כן חובה על כל הגורמים הרלוונטיים לפעול מידית למחוק אתר מביש זה. בדרך זו, העיר אום אל פאחם ותושביה מאותתים לציבור שוחר שלום כי אין להם עניין בפשע, אלימות וטרור.

כותבים ראשי התנועה: ״בהזדמנות זו, תנועת אומ"ץ מבקשת לציין כי רק היום ספרנו את הנרצח ה-100 בחברה הערבית מתחילת השנה ואף היינו עדים לתקיפה חבלנית של שוטרים על ידי ערבים-ישראלים בכפר קאסם בסוף השבוע. הקריאות למיגור מידי של הפשע במגזר הערבי הן מוצדקות ויש לעשות הכל כדי לצמצם את האלימות בחברה הערבית ומיד. לפיכך, יש חשיבות רבה לעובדה כי עיר כמו אום אל פאחם תישא על דגלה את הקריאה לשלום וחוסר אלימות ובמסגרת זה, תביא למחיקתו של קיר ההנצחה המעורר שאט נפש״.

הפנייה נשלחה עם העתק גם אל יו"ר רע"מ, ד"ר מנסור עבאס, וח"כ וואליד טאהא יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ובתנועת אומ״ץ מקווים כי יצטרפו לבקשתנו במלוא הדחיפות והאסרטיביות.

העתקים נשלחו: לראש הממשלה, נפתלי בנט  ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד

השר לביטחון פנים, עמר בר לב  שרת הפנים, איילת שקד

יועמ"ש הממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט. יו"ר סיעת רע"מ ד"ר מנסור עבאס

יו"ר ועדת הפנים, ח"כ וואליד טאהא  מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.