טקס הנחת אבן פינה לבי״ס על-יסודי חדש בנהריה

צילומים: מיקי אלקובי

לאחר עשרות שנים בהן לא נבנה בית ספר שש שנתי על-יסודי בעיר הצפונית, התקיים היום אחר הצהריים, טקס הנחת אבן פינה לבי״ס שיכלול 48 כתות בשכונת יצחק שמיר. בית הספר צפוי לאכלס כ-1,500 תלמידים, ישתרע על שטח של כ-12 אלף מ"ר ועלות בנייתו נאמדת בכ-70 מלש"ח*

בשורה חשובה להורים, לתלמידים ולצוותי החינוך בנהריה. היום (יום ג׳) הונחה אבן הפינה לבית ספר על-יסודי חדש בעיר בטקס מרגש בהשתתפות ראש העירייה, רונן מרלי, מ״מ וסגן רה״ע דימה אפשטיין, רב העיר, הרב ישעיהו מייטליס, מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד״ר אורנה שמחון, מנכ״ל עיריית נהריה, דוד אלחיאני, ראש מינהל חינוך וקהילה, אילן וקנין, נציגי הנהלת העירייה, מנהלי ומנהלות בתי ספר, נציגות של הנהגת ההורים היישובית ומועצת התלמידים העירונית.

״הכל מתחיל בחינוך ולצד פיתוח מואץ של העיר, הצבנו את הקמת מוסדות החינוך ומבני הציבור בראש סדר העדיפויות שלנו. השלמנו לאחרונה את בנייתו של בית ספר יסודי חדש עם 24 כיתות שיפתח ב-1 בספטמבר הקרוב בשכונת אריאל שרון הסמוכה והיום יוצא לדרך, פרויקט חשוב נוסף להקמת בית ספר על-יסודי. אני מודה למנהלת המחוז, ד״ר אורנה שמחון על הסיוע והשותפות לאורך כל הדרך ליישום החזון החינוכי שלנו ששם דגש על הטמעת ערכי דרך ארץ וטיפוח מצוינות שישמשו מודל לחיקוי ברמה הארצית״, ציין רה״ע, רונן מרלי.

מדובר על בית ספר מתקדם ביותר שיכיל לצד כיתות הלימוד, גם מרחבי למידה חדשניים, מעבדות וחללים ייחודיים שונים. הוא ישתרע על שטח של כ-12 אלף מ״ר, ישרת כ-1500 תלמידים ועלות הקמתו נאמדת על סך של 70 מיליון שקלים!

״מפתח לאיכות חיים טובה ביישוב זו מערכת החינוך שקיימת בו. כשאנשים מגיעים לעיר הם בודקים שיש גני ילדים או בתי ספר בקרבת ביתם. העיר נהריה גדלה ומתרחבת, אני מברכת על התכנון קדימה לעתיד לבניית מערכת חינוך מתקדמת וברמה גבוהה. יש כאן בנהריה חזון חינוכי ויש מימוש שלו בשטח״, אמרה בטקס מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך, ד״ר אורנה שמחון.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.