שיח פתוח עם תלמידים

המשך הביקור התקיים במרכז מורשת  קק"ל, שם הנשיא הרצוג ורעייתו קיימו מפגש שיח פתוח על מנהיגות ודמוקרטיה עם תלמידי כיתות י'–י"ב מבתי הספר התיכוניים אורט "אלון" ו"שרת" וקידום נוער. הנשיא פנה לנוער ואמר: "נהוג לחשוב שמנהיגות זה לתת פקודות, לתת הוראות ואולי אפילו להתנשא מעל האחר, אבל זה בדיוק ההפך. כל הרעיון שלי בשיחה הזאת זה להגיד לכם  שבסופו של דבר היהדות אומרת 'ואהבת לרעך כמוך'. בעיניי, מנהיגות זה לכבד את האחר, לדעת לקחת אותו וביחד לבנות ולממש את החלומות שלכם״, אמר הנשיא והוסיף: ״לכל אחד יש חלומות ואתם תגיעו להגשמתם אם תדעו לחשוב גם על האחר. זה דבר מאוד משמעותי ובעל ערך".

"יש פה תחושה של עשייה, נוף הגליל טסה"

הנשיא סיכם ואמר: "אנחנו פה בעיר היקרה הזאת שאני מכיר עשרות שנים ואנחנו מאוד מרוצים ממה שאנחנו רואים. יש פה תחושה של עשייה. יש פה מפעלים נהדרים של פעילות חברתית, מדעית, ספורטיבית וחינוכית. מה שמרשים כאן, זה דווקא תחושת החזון שיש פה. המקום מתקדם מתפתח. תיהנו מזה ותראו שאתם תתמלאו סיפוק, אני מאחל לכם המון בהצלחה". ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט, סיכם: "בשמחה ובהתרגשות גדולה נוף הגליל אירחה את נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, שלמרות עיסוקיהם הרבים הקדישו יום שלם לביקור בעיר וביקשו לראות מקרוב את הפיתוח האדיר ותנופת ההתחדשות הבלתי רגילה בבירת הגליל.

יותר מכל התרגשנו מבקשת הנשיא לבקר במרכז התעסוקה החדש והיחיד מסוגו לאנשים עם צרכים מיוחדים ועם בני הנוער."

"גאים להיות ישראלים בנוף הגליל"

הנשיא הרצוג ורעייתו מיכל התרגשו מקבלת הפנים המיוחדת שהכין עבורם ראש העיר רונן פלוט באמצעות מנכ"ל העירייה עדי מלכה ועובדי העירייה :"מיכל ואני מבקשים להודות לך על הנחת העצומה שהסבת לנו היום" כתב הנשיא לראש העיר פלוט בסיום ביקורו "היינו גאים להיות ישראלים בעיר שלך היום ונהנינו מאוד"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.