קו 8200 לנוף הגליל

תכנית הסייבר היוקרתית של יחידת 200" פועלת בהצלחה בחטיבות הביניים של בתי הספר אורט "שרת" ו"אלון"

תכנית הסייבר היוקרתית של יחידת 200" פועלת בהצלחה בחטיבות הביניים של בתי הספר אורט "שרת" ו"אלון"

"התלמידים נהנים מתכנית מיוחדת במינה, המציגה אופק עתידי מובחר ומשובח" סיפרה פרח אברג'ל, מנהלת חטיבת הביניים אורט "שרת" וציינה כי במסגרת התכנית ביקר בבית הספר סא"ל אלון חכימה מיחידת 8200 וקיים מפגש מיוחד עם התלמידים "סא"ל חכימה סיפר לתלמידים את סיפור קידומו האישי עד להגעתו ליחידה והתרשם מאוד מהרצינות והשאיפה של התלמידים להתקדם ולהתפתח בתחום הסייבר".  התכנית "גשרים" הינה פיילוט ראשון מסוגו שמיושם בחמש ערים בלבד ברחבי הארץ בשיתוף יחידת 8200, המרכז לחינוך סייבר במשרד הביטחון, קרן רש"י, משרד החינוך, בתי הספר  ועיריית נוף הגליל. התכנית נועדה להנגיש את לימודי הסייבר אל תוך בתי הספר החל מחטיבת הביניים ולחשוף בפני התלמידים את האפשרויות העומדות בפניהם בתחום זה. מנהלת אגף החינוך, מינה קליין: "המהלך העיקרי בתוכנית הוא פתיחת פרויקט לחשיפה, התנסות לימוד מבואות למקצועות טכנולוגיים שלא דורשת מיון בתוך בתי הספר. מדריכות התוכנית הינן מש״קיות הוראה והדרכה של חיל החינוך שנבחרו במיוחד לפרויקט ועברו הכשרה ייעודית לנושא המובילות את התוכנית בשטח יחד עם מורות ומורי בתי הספר וכלל הצוות החינוכי. התוכנית מעניקה מבואות ידע לתחומי ההייטק לצד מיומנויות חשובות שהמשתתפים יוכלו להשתמש בהם בכל תחום בו יבחרו, טכנולוגי או לא".

לא רק המשרתים ב – 8200 מבקרים את התלמידים המשתתפים בתכנית, אלא גם התלמידים עצמם מגיעים לביקורים בבסיסים של 8200 ויחידות נוספות על מנת לראות מקרוב את פעילותן.

 "התוכנית מספקת את כל מה שהתלמידים צריכים להצלחה במקצועות הטכנולוגיים – יחס אישי, חונכים, מורים מהשורה הראשונה ומעטפת תומכת", הסביר אילן שמחי, מנהל תיכון אורט "אלון" וציין כי כחלק מהתוכנית, מחוזק הקשר בין הרשות המקומית והתלמידים ל-8200, והיחידה נוכחת ונגישה יותר עבורם ממה שאי פעם הייתה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.