פרס הצטיינות ארצי לשיטור העירוני בנוף הגליל

שיטור עירוני

יוענק על ידי המשרד לביטחון פנים בטקס ממלכתי שיתקיים במהלך חג החנוכה

יחידת השיטור העירוני של נוף הגליל נבחרה ליחידה המצטיינות לשנת 2021 על ידי המשרד לביטחון פנים, לאחר שזכתה בציון הגבוה ביותר בפרמטרים השונים אשר בתחום פעילותה. ההודעה על פרס המצוינות התקבלה בשביעות רצון גורמי הביטחון בעירייה אשר עמלים לילות כימים במטרה לספק לתושבים 100% ביטחון אישי בכל רגע נתון ובכל מקום במרחב העירוני. 

מהעירייה נמסר כי בחודשים האחרונים תוגברה פעילות מערך הביטחון בעירייה ועברה למשימות שיטור אזוריות בתוך השכונות ובמרכזי העיר החל משעות הערב המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה. בכל שכונה מוצבת ניידת שיטור קבועה וצוות שמבצע סיורים יזומים בתוך השכונה ומטפל באופן מידי בקריאות המתקבלות במוקד העירוני ובפניות תושבים.

מהעירייה נמסר כי יחידת השיטור הוקמה לפני כחמש שנים, עם כניסתו של ראש העיר רונן פלוט לתפקידו, ככוח ייעודי המשלב כוח פיקוח עירוני ושוטרים במדים ומהווה מכפיל כוח לטיפול בעבירות איכות חיים. תמהיל הפעילות של הכוח המשולב של שוטרים ופקחים, כולל פעילות יזומה ופעילות תגובתית בהתאם לצרכים. מטעם העירייה מנהל את יחידת השיטור, הפקח עמית פסחוב ומטעם המשטרה פקד אופיר אליה, בהובלת מפקד תחנת המשטרה, סנ"צ אסף מנצור. 

פרס ההצטיינות יוענק לרשות בטקס ממלכתי שיתקיים במהלך חג החנוכה במעמד השר לביטחון פנים, עמר בר לב. ראש העיר, רונן פלוט, שיבח את יחידת השיטור העירוני ואמר כי הצטיינותה מוכיחה כי אנשי היחידה, פקחים ושוטרים כאחד, ממלאים את ייעודם בהגברת תחושת הביטחון האישית והקהילתית של תושבי נוף הגליל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.