עלתה על מתקן בלונה פארק נחבלה

עו"ד לידור פוגל אורן

ותקבל פיצויים של  כ-300,000 שקל

כמחצית מהפיצויים באים מהביטוח הלאומי שהכיר בכך כ"תאונת עבודה"

יום כיף בלונה פארק עלול להפוך לסיוט. זה מה שקרה לצעירה בשנות ה-20 לחייה שיצאה ליום כיף במסגרת עבודתה  ללונה פארק בת"א, בילוי שהסתיים בפציעה ובנכות.

המקרה אירע  בקיץ לפני כשנתיים, כאשר הצעירה עלתה על מתקן בלונה פארק וכתוצאה מתנועות חדות של המתקן, כשהיא איננה חגורה בחגורת בטיחות, היא נפגעה קשות בגבה  ואושפזה בבית חולים.

באמצעות עו"ד  לידור פוגל-אורן מחיפה, הגישה הצעירה תביעת נזיקין בבית משפט השלום בחיפה נגד בעלת הלונה פארק "עיר השעשועים בע"מ" כשהיא מצרפת לתביעה צילומים של המתקן  שאין בו כלל חגורות ביטחון למשתמשים. מיד לאחר הפגיעה, הועברה הצעירה למרכז הרפואי תל השומר ואושפזה במשך 8 ימים לאחר שנמצא שבר בגבה.

בהמשך טופלה במרפאה אורתופדית, עברה טיפולי פיזיותרפיה והשתמשה במשככי כאבים. מאחר והתאונה אירעה במסגרת יום כיף של מקום עבודתה, תבעה הצעירה באמצעות עו"ד לידור פוגל- אורן גם את המוסד לביטוח לאומי שהכיר במקרה  כ"תאונת עבודה".  וועדה רפואית קבעה לה אחוזי נכות זמניים גבוהים לתקופה מסויימת ואחר כך נכות של 14.5%  לצמיתות.

לתביעה צורפה חוות דעת של מומחה לכירורגיה אורתופדית. לדברי עורכת דינה הצעירה "ממשיכה לסבול מכאבים עזים והגבלה בתנועות בעמוד השדרה וחזרה לעבודתה בתנאים מגבילים לעבודות משרד בלבד. כמו כן היא וממשיכה להיות במעקב רפואי אינטנסיבי".  בנוסף לתביעת הנזיקין הגישה הצעירה מיד לאחר הפגיעה תלונה על התאונה במשטרת ישראל.

בהסכם פשרה נקבע כי הצעירה שנחבלה תקבל בסך הכל כ-300,000 שקל, כאשר כמחציתם יגיעו מחברת הביטוח של הלונה הפארק 115,000והשאר מהביטוח הלאומי.

צילום של עו"ד לידור פוגל-אורן. צילום :קרנית יהב רק

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.