עוזרים למנוע את הרצח הבא

עוזרים למנוע את הרצח הבא

על רקע מקרי האלימות במשפחה הרבים שאירעו בתקופה האחרונה ברחבי הארץ, יזמה המחלקה למשפחה בעיריית חיפה מהלך מקורי: חלוקת פלאיירים הכוללים "תמרורי אזהרה" בנושא אלימות במשפחה בעשרות מספרות ומכוני יופי בחיפה

במסגרת פעילות שיזמה המחלקה למשפחה במינהל הרווחה של עיריית חיפה, להעלאת המודעות והחשיפה לנושא האלימות במשפחה, קיימו במהלך השבועות האחרונים סטודנטים, הלומדים בפקולטה לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה ומשתייכים למחלקה, פרוייקט קהילתי מקורי.

במסגרת הפרוייקט, שהסתיים בימים האחרונים, הכינו הסטודנטים פלאיירים, הכוללים סדרה של "תמרורי אזהרה" בנושא אלימות במשפחה, אשר עשויים להעיד על אלימות זוגית.

לאחר שמסגרו את הפלאייר, יצרו הסטודנטים קשר עם עשרות בעלי מספרות ומכוני יופי ברחבי חיפה והסבירו להם כיצד יוכלו לסייע באיתור ובזיהוי נשים המראות סימנים על כך שהן נמצאות במערכת יחסים אלימה ולהפנותן לקבלת טיפול. בנוסף, קיבלו הסטודנטים את אישור בעלי המספרות ומכוני היופי, אשר גילו עניין רב ביוזמה, לתלות את הפלאייר על קיר בית העסק, על מנת שכל אישה הנכנסת אליו, תיחשף למידע חשוב זה ותוכל לעשות בו שימוש.

"המרכז העירוני לטיפול ולמניעת אלימות במשפחה" של מינהל הרווחה העירוני עוסק בטיפול, בייעוץ, במניעה ובצמצום תופעת האלימות במשפחה. ניתן לפנות למרכז בכתובת: יל"ג 7 חיפה או בטלפון מספר: 04-8677707.

עו"ס דורית בר-דוד, מנהלת המחלקה למשפחה בעיריית חיפה: "אלימות במשפחה איננה גזירת גורל ולכן היה לנו חשוב לפנות אל אותם בעלי מקצוע, שאליהם מגיעות הנשים ולתת להם כלים שיסייעו להם לזהות נשים החוות אלימות מכל סוג שהוא. שירותי הרווחה העירוניים לרבות "המרכז העירוני לטיפול באלימות" ערוכים לטפל בנגישות ובזמינות גבוהה בכל משפחה המעוניינת להגיע".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.