הוועדה המייעצת לחיוב אישי במשרד הפנים החליטה: לא לחייב מנכ"לית עירייה בחיוב אישי

עו"ד אבי גולדהמר, הכהן הגדול של הרשויות המקומיות. צילום יח"צ

בעקבות שורת השגות שהעלה  בפניה עו"ד אבי גולדהמר

בעקבות דו"ח ביקורת שערך רואה חשבון לבקשת האגף לביקורת ברשויות המקומיות במשרד הפנים, נקבע כי היה פגם בהעסקתם ובתנאי שכרם של שני עובדים שנקלטו ברשות המקומית בצפון הארץ. מחבר הדו"ח המליץ להטיל חיוב אישי על מנכ"לית העירייה, בין השאר בעקבות קביעתו שמדובר בהוצאה כספית שלא כדין .

עו"ד אבי גולדהמר, שמשרדו מתמחה בייצוג רשויות מקומיות ואישי ציבור, הופיע בפני הועדה המייעצת לחיוב אישי במשרד הפנים והעלה מספר נימוקים כנגד חיוב אישי של המנכ"לית.

בין השאר טען עו"ד גולדהמר כי הסכם העסקתו של אחד העובדים לגביו הוכן הדו"ח, נחתם  על ידי ראש העירייה והגזבר, וקיבל את אישור היועצת המשפטית של העירייה, כאשר למנכ"לית לא היתה כל מעורבות בנוגע לגובה השכר ששולם לעובד ואופן העסקתו. בנוסף כאשר התברר לגורמים המקצועיים בעירייה כי ישנה בעיה באופן העסקתו של העובד, היה זה לכמה חודשים לאחר שהמנכ"לית כבר פרשה מעבודתה.

גם לגבי העובדת השנייה שנטען כי הועסקה שלא כדין, טען עו"ד גולדהמר כי הסכם העסקה נחתם על ידי ראש העיר והגזבר לאחר שהתקבל אישור מהיועצת המשפטית של העירייה שלא הסתייגה בנוגע למכרז העסקה, כך שלמנכ"לית לא היתה שום סיבה לחשוב כי נפל פגם כלשהוא בהליך ההעסקה.

הועדה החליטה בסופו של דבר לקבל את הנימוקים שהוצגו בפניה ולא הטילה חיוב כספי אישי על מנכ"לית העירייה שפרשה לגמלאות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.