מנכ"ל עירית נהריה אלי אלבז הודיע על סיום תפקידו

מנכ"ל עירית נהריה אלי אלבז הודיע על סיום תפקידו

אלבז, שהחל את דרכו לצידו של ראש העיר בסוף 2018 חוזר למגזר העסקי, אבל משאיר דלת פתוחה ולב פתוח "תמיד אסייע לראש העיר גם אם לא אכהן בתפקיד רשמי"

אלי אלבז מנכ"ל עירית נהריה, חוזר למגזר העסקי. אלבז החליט לסיים את תפקידו והודיע על כך לראש העיר כבר לפני עשרה ימים. פרישתו באה אחרי התלבטות ארוכה, אבל הוא עושה זאת עם תחושת סיפוק אדירה שכן אחרי יותר משנתיים בתפקיד הוא מרגיש שעבודת המטה בעירייה פועלת כסידרה והוא משאיר מערכת בריאה למנכ"ל הנכנס.

אלבז תושב נהריה, בן 47 נשוי לאסנת ואב לשלושה ילדים, נכנס לתפקידו כמנכ"ל העיריה מיד לאחר הבחירות האחרונות לראשות העיר כשהוא מוציא לפועל את תוכניות ראש העיר להבראת העיריה ושיקום המנגנון. אלבז יחד עם ראש העיר מימשו תוכניות על הנייר לביצוע במעשים בשטח. "ראיתי בעבודה שלי כמנכ"ל העיריה אתגר גדול. לקחתי על עצמי שורה ארוכה של משימות בהנחיית ראש העיר ויחד איתו שיקמנו לא מעט חלקים בהתנהלות העיר. העבודה עדיין בעיצומה אבל המערכת מתנהלת כפי שמערכת בריאה צריכה להתנהל", אמר אלבז.

https://yonih.co.il/

מנכ"ל העיריה עוזב את תפקידו למגזר העסקי. הוא חוזר לתחום אותו עזב כאשר לפתחו אתגרים עסקיים משמעותיים לליווי וניהול מספר חברות מובילות במשק במגוון תחומים. אלבז, מהנדס בהכשרתו היה במשך שנים מנהל טכנולוגיה באינטל משוכנע כי הוא עוזב רק באופן פורמלי. "תמיד אסייע לראש העיר גם אם לא אכהן בתפקיד רשמי בעירייה. אני רואה ברונן דמות שמניעה מהלכים, מנהיגה וסוחפת אחריה – והכבוד לעבוד לצידו תמיד יישאר חרוט בזיכרוני. אני מקווה מאד שאוכל לסייע ככל שאדרש. שמחתי לשרת את הציבור בעיר וכעת אני עומד בפני הזדמנות לאתגר עסקי."

מרלי: "אלי היה לצידי וימשיך להיות לצידי. הוא עוזב אבל הדלת שלנו פתוחה בפניו בכל עת. תרומתו לפיתוח והעצמת העיר, עוד תדובר רבות. הוא היה האיש של הביצוע, האיש שאפשר תמיד לסמוך עליו. יעידו על כך עובדי העיריה שעם כולם תמיד ידע לשמור על קשר חברי, מבלי לפגוע בסמכותיות שלו."

עוד הוסיף ראש העיר: "לאורך כל הקריירה שלי האמנתי כי יש לאפשר לכל אדם להתקדם ולהתפתח כפי שהוא בוחר, ולכן למרות האובדן של מנכ"ל מוצלח, אני שמח כחבר על ההזדמנות שנקרתה בדרכו של אלי להתפתח ולהתקדם במגזר העסקי ובטוח שינחל הצלחה בתפקידו החדש".

אלבז יסיים את תפקידו בעוד כשלושה חודשים ויסייע במציאת מנכ"ל חדש לעירייה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.