"לא טס פעם נוספת עד שהבעיה בנתב"ג תפתר". האישה: "אני טסה לבד"

עורכות הדין שרין סולן ומורן סולן בהתייעצות. צילום יח"צ

הבעל מסרב לטוס לחול, "לא טס פעם נוספת עד שהבעיה בנתב"ג תפתר". האישה: "אני טסה לבד"

בני זוג תושבי מרכז הארץ מנהלים בשנים האחרונות שורה ארוכה של עימותים ויחסיהם כפי שהגדיר אותם אחד מילדיהם "לא משהו". עכשיו בני הזוג החלו בהליך של יישוב סיכסוך. הרקע סירוב של הבעל לטוס פעם שניה בתוך פחות מחודש לחו"ל.

הבעל, בעלים של מפעל לייצור למוצרי פלסטיק זעירים, טוען כי הוא ואשתו נהגו לצאת חמש שש פעמים בשנה לחופשות בחו"ל מכל הסוגים כמו: קרוזים, טיולים מאורגנים וסתם טיולים באופן חופשי ברחבי העולם. לפני חודש ימים הוא פנה לעורכת דין שרין סולן וטען בפניה כי אשתו מאלצת אותו לטוס לחו"ל פעם שניה בתוך פחות מחודש. "האמת שאין לי בעיה… העסק שלי יעבוד גם בלעדי, אבל התורים הארוכים בנתב"ג המאיסו עלי את הנסיעות. לא טס פעם נוספת עד שהבעיה בנתב"ג תפתר".

האישה טוענת כי התורים בנתב"ג הם חלק מבעיה שהבעל שלה מסרב להכיר בה. "הוא פשוט לא רוצה לנסוע איתי לחו"ל". האישה הבהירה לבעלה כי אם הוא לא יטוס איתה "אני טסה לבד". לדברי הבעל, כפי ששטח בפני עו"ד סולן, הסירוב שלו הוא עקרוני. "התורים האלה מתישים והנוכחות של כל עם ישראל בשדה התעופה פשוט מעייפת ומוציאה את החשק לטוס".

עוד ציין כי לאשתו יש קשר כבר תקופה ארוכה עם אחד המורים בבית הספר בו היא מלמדת ולפחות במקרה אחד שהיא טסה לבד, גם הוא היה בחו"ל. "הבהרתי כי אם היא תטוס לבד, אנחנו נפרדים". לפני שבוע טסה האישה לכרתים וחזרה אחרי שלושה ימים.

הבעל מבקש מעו"ד סולן לעזור לו לפרק את החבילה. "זה יהיה מסובך כי המפעל הוא ירושה שקיבל מהוריו ולכן אין לה זכות עליו". בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך כנדרש על פי החוק, אבל ברור כי ההתדיינות הארוכה בין עורכי הדין, שכבר החלה, תעסוק בעיקר בחלוקת הרכוש.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.