תנועת אומ״ץ בפנייה ליועץ המשפטי לממשלה: ״עצור את השתתפותו של השר אריה דרעי בטקס סיום הש״ס המרכזי״

יו״ר-אומ״ץ-פליצ׳ה-פנחס-פלד. צילום אומ"ץ

תנועת אומ״ץ פנתה היום בדחיפות אל היועץ המשפטי לממשלה, הד״ר אביחי מנדלבליט, באמצעות יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד, בבקשה לעצור את השתתפותו של השר אריה דרעי בטקס סיום ״הש״ס המרכזי״ אשר עקב השתתפותו יהפוך לאירוע פוליטי מובהק שינוצל לצורכי בחירות.

למשרדי אומ״ץ הגיע מידע כי הערב, ה 30.12 , יתקיים בהיכל ארנה בירושלים ״סיום הש״ס המרכזי״, אירוע מסורתי המלכד את העולם היהודי בשמחה גדולה, אך על פי המידע עולה כי האירוע ינוצל לצרכים פוליטיים שלא כדין.

לפי המידע, את האירוע מפיקה פורמאלית עמותת ״אל המעיין״, ארגון תורני. בפועל מי שיככב באירוע הוא יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי.  האירוע מופק כולו על ידי אנשי תנועת ש״ס, כולל מנכ"ל ש"ס חיים ביטון וכל הודעות הדוברות והארגון יוצאים גם הם על ידי אנשי מפלגת ש"ס וזו הפעם הראשונה בה מפלגת ש"ס – ״אל המעיין״ עורכים טקס לסיום הש"ס, דבר המוכיח את השימוש באירוע לצורך פוליטי, בערב בחירות.

תנועת אומ״ץ סבורה כי היות והמדינה נמצאת במערבולת בחירות, הופך האירוע אשר מופק על ידי עמותה ציבורית בשיתוף עיריית ירושלים לאירוע פוליטי. מבירור שערכו אנשי אומ״ץ, נמצא כי אירועי הסליחות שהתקיימו על ידי אותו ארגון, 'אל המעיין', ערב הבחירות האחרונות, ואשר בעקבות פרסומים בתקשורת וחוות דעת, השכיל השר דרעי להבין כי מעורבותו בהן הינה פסולה, הודיע השר על ביטול השתתפותו. בתנועת אומ״ץ סבורים כי השימוש בכספי ציבור לתעמולת בחירות הינו חמור ומנוגד לחוק

תנועת אומ"ץ, האמונה על מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, ביקשה מהיועמ״ש להורות מידית ליו"ר ש"ס אריה דרעי שלא לקחת חלק פעיל באירוע הנ"ל. תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה.

כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.