יו"ר אומץ פליצ׳ה פלד דורש לחקור מיידית את התערבותם של גורמים פוליטיים בעבודת המשטרה בעקבות דבריו של המפכ״ל בפועל מוטי כהן

יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד צילום יח"צ

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ויו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ עו״ד יצחק מינא, פנו השבוע ליועץ המשפטי לממשלה הד״ר אביחי מנדלבליט בעניין התבטאויות של מ״מ מקום מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן מיום 15.12.20.

ראשי אומ״ץ פרטו בפנייה ליועמ״ש כי על פי הפרסומים בתקשורת התבטא ניצב כהן לאחר שהוכרז על מינויו של ניצב יעקב שבתאי כמפכ"ל המשטרה הבא כך: "נאלצתי להתמודד עם ניסיונות התערבות בעבודת המשטרה… מנעתי פוליטיזציה וזה מנע ממני להתמנות כמפכ"ל… סוד גלוי הוא כי ניתן היה במספר הזדמנויות במהלך השנתיים האחרונות למנות מפכ"ל במינוי קבע- נראה כי ההחלטה שלא לאייש את התפקיד במשך זמן כה ממושך לא הייתה נטולת שיקולים זרים״.

יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ עו״ד יצחק מינא צילום יח"צ

להבנתם של ראשי התנועה עולה כי הייתה לכאורה התערבות של גורמים פוליטיים בעבודת המשטרה והן בעיקוב מינוי המפכ״ל.

בתנועת אומ״ץ חושדים כי דבריו של ניצב כהן מצביעים על פעולות על ידי הממשלה והשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, הנגועות בניגוד עניינים ומעלות חשד לעבירות של הפרת אימונים ומבקשים חקירה מיידית לבדיקת כל אותן שיחות, פעולות והתכתבויות הקשורות בנושא זה על מנת לבחון האם יש להעמיד לדין את המעורבים. העתקים נשלחו למח״ש והוועדה לביקורת המדינה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.