הרמטכ"ל ה-21, רא"ל (במיל') גדי איזנקוט, יו"ר ישר!,

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

הרמטכ"ל ה-21, רא"ל (במיל') גדי איזנקוט, יו"ר ישר!, בכנס חיפה למנהיגות מאחדת: "הלקח, שכל אחד מאיתנו צריך לקחת מאותו יום נורא של השבעה באוקטובר, הוא הצורך בלהשפיע ולקחת אחריות. רק אז נראה תקומה לאותו יום נורא. אני תולה תקוות בדור הצעיר של העם שלנו – אנשי מופת, נשים וגברים, שבוחרים בדרך הזו.אני מאמין שמנהיגים צריכים להיבחן במעשים שלהם ובחזון שלהם לעתיד, ולהציג מנהיגות ראוייה, איכותית ונקיית כפיים, שעובדת עבור האזרחים שלה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר