הסטודנטים בוחרים בכרמל

הסטז'רים לרפואה במפגש בכרמל – קרדיט צילום רפואי כרמל ד"ר מיכל שטיינברג – צילום אלי דדון

סטודנטים לרפואה ממשיכים לבחור במרכז הרפואי כרמל כמקום המועדף עליהם לביצוע הסטאז'

השבוע התקיים בכרמל יום עיון מורחב ומיוחד לסטודנטים לרפואה העומדים לקראת שנת הסטאז' השנה המעשית והאחרונה בלימודי הרפואה. לאירוע הגיעו סטודנטים בשנה השישית ממספר בתי ספר לרפואה בארץ ובחו"ל. פתחה את האירוע ד"ר שני ברוש, סגנית מנהל המרכז הרפואי, אשר הציגה את העשייה הענפה במרכז הרפואי ואת יתרונות השילוב עם מחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית. ד"ר מיכל שטיינברג, אחראית הסטז'רים בכרמל ומנהלת שירות ברונכיאקטזיות ו CF  במכון הריאות של ביה"ח, סיפרה על שנת הסטאז' בכרמל וההוראה לסטז'רים ומנתה בפניהם את היתרונות הרבים להם זוכים הסטז'רים בכרמל.

בהמשך היום  יצאו הסטז'רים לסיור מקיף במרכז הרפואי שכלל ביקור באתר אשפוז יום החדש שנפתח לאחרונה בהשקעה של יותר מ 22 מיליון ₪ , מרכז הצנתורים שהינו אחד ממרכזי המצוינות של כרמל, במחלקות לרפואה דחופה- ילדים ומבוגרים, במחלקת נשים בחדר לידה ובפגייה של ביה"ח שנבחרה זו השנה השישית ברציפות כפגיה מצטיינת ע"י משרד הבריאות.


הסטז'רים לרפואה במפגש בכרמל – קרדיט צילום רפואי כרמל
ד"ר מיכל שטיינברג –  קרדיט צילום אלי דדון

בכל מחלקה פגשו הסטודנטים את הרופאים הבכירים וסטז'רים מהמחלקה מהם שמעו ולמדו על העשייה, בדגש על חוויית הסטז'רים עם חוויות ממקור ראשון. המרכז הרפואי כרמל קולט מידי שנה מעל חמישים סטז'רים בוגרי הפקולטות לרפואה בארץ ובחו"ל. על פי סקרים ומדגמים של משרד הבריאות ביה"ח כרמל מוביל בנתוני שביעות הרצון של הסטז'רים מן ההוראה וההתנסות במרכז הרפואי, והמרכז הרפואי כרמל הינו מהמבוקשים לסבב הסטאז' בקרב הסטודנטים לרפואה.

כרמל מדורג בשליש הראשון בין בוגרי הארץ ובמקום הראשון בין בוגרי חו"ל בבחירתו במקום הראשון בעדיפות לביצוע הסטאז'. ד"ר מיכל שטיינברג סיכמה את היום המוצלח ואמרה, " חשוב לנו שהסטודנטים המגיעים אלינו לסטאז' יכירו אותנו מקרוב וילמדו על החשיפה הטובה והמגוונת שמעניק המרכז הרפואי, גם אם לא למדו בחיפה. אנו מתכוונים לקיים ימי עיון נוספים לסטודנטים העומדים לקראת שנת הסטאז' ונמשיך להעניק לסטז'רים המגיעים לכרמל את הטיפול האישי המסור והמקצועי ביותר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.