בקרוב: "כיכר חיפה" בגרמניה

ראש עיריית דיסלדורף, ד"ר סטפן קלר, התארח היום בחיפה ונפגש עם ראש העיר, עינת קליש רותם. במהלך הפגישה הודיע קלר לראש העיר, כי לרגל ציון 35 שנים לכינון ברית הערים התאומות בין חיפה לדיסלדורף, שיחולו בשנה הבאה, בכוונתו לקרוא כיכר בעירו על שם העיר חיפה

הבוקר (רביעי) נערכה בבניין היכל עיריית חיפה פגישה בין ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, לבין חברי משלחת מהעיר דיסלדורף, עיר תאומה לחיפה, בראשות ראש העיר, ד"ר סטפן קלר.

בפגישה השתתפו ,מלבד ראש העיר, גם מנהלת תחום הספורט, החברה והנוער בעיריית דיסלדורף, ראש מחלקת הפיתוח העסקי בעירייה, ראש מחלקת האמנות והתרבות וכן נציגת המחלק ליחסים בינלאומיים בלשכת ראש העיר. כמו כן השתתפו בפגישה מטעם עיריית חיפה, ענבל ריבלין – ראש מינהלת חיפה 2030, גנאדי סרף – מנהל תחום פיתוח הספורט במינהלת וחבר מועצת העיר, ניר שובר.

במהלך הפגישה בירכה ראש עיריית חיפה את חברי המשלחת על הגעתם לחיפה ותיארה בפניהם את הישגי העירייה הרבים והפיתוחים האחרונים שחלו בעיר בשלוש השנים האחרונות, בדגש על תחומי ההייטק ותעשיית חברות הסטארט-אפ, בתחום ההתחדשות העירונית ובתחומים רבים נוספים.

ראש עיריית דיסלדורף, ד"ר סטפן קלר, הודה לראש העיר קליש רותם על קבלת הפנים החמה וציין בפניה, כי בשל העובדה, שבשנה הבאה יציינו חיפה ודיסלדורף 35 שנה לכינון ברית הערים התאומות ביניהן, בכוונתו לקרוא כיכר בעירו על שם העיר חיפה.

ראש עיריית חיפה הודתה לראש העיר קלר על המחווה היפה וציינה, כי תפעל באופן דומה, לקריאת כיכר בחיפה על-שם העיר דיסלדורף. בהמשך סיכמו השניים כי בכל אחת מהכיכרות יוצבו מסכי ענק ומערכות שמע, אשר באמצעותם יוכלו המבלים בהן לשוחח אלו עם אלו.

כמו כן ציין קלר, כי בכוונתו גם לקיים, לציון המאורע, קונצרט חגיגי משותף, בהשתתפות נגנים מצד שתי הערים.

בסיום הפגישה סיכמו השניים על המשך ההתקשרות בין נציגי העיריות, מתוך כוונה לייצר שיתופי פעולה עתידיים בתחומים שונים, כגון: תרבות, ספורט, יזמות טכנולוגית ועוד.

מייד לאחר פגישתם עם ראש העיר המשיכו חברי המשלחת לביקור ב"בית הגפן" ולסיור בוואדי ניסנאס. בהמשך היום יערכו חברי המשלחת מפגש עם ספורטאים גרמנים צעירים שהגיעו לעיר במסגרת אירועי המכבייה, שנפתחו היום.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.