בית האבות הספרדי – השראה למוסדות דומים בכל רחבי הארץ

בית האבות הספרדי כנס

מודל לחיקוי: ירון רז הרצה בכנס השנתי של איגוד בתי האבות  

הכנס הרב-מקצועי השנתי של האיגוד עמד בסימן מצוינות אישית וארגונית   מנכ"ל בית האבות הספרדי בחיפה תיאר את הטמעת מודל Green House ואת יתרונותיו לדיירים עובדים נוספים מבית האבות שלקחו חלק בכנס זכו לאוורור והעשרה   

ארגון א.ב.א, איגוד בתי האבות והדיור המוגן בישראל, ערך השבוע את הכנס הרב-מקצועי השנתי שלו. הכנס נערך במרכז הבמה בגני תקווה, והתמקד במצוינות אישית וארגונית. כ-300 מנהלי בתי אבות ואנשי צוות מכל רחבי הארץ לקחו חלק בכנס. כמו כן השתתפו בו יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הבריאות בכנסת, חברת הכנסת עידית סילמן, ח"כ אלכס קושניר שממלא את תפקיד יו"ר ועדת הכספים, הפרופ' נמרוד מימון אשר עומד בראש תכנית "מגן אבות ואימהות" והגב' יולי גת – יו"ר א.ב.א.

מנכ"ל בית האבות הספרדי בחיפה, ירון רז, הוזמן לכנס כאחד המרצים בו. הרצאתו עסקה בהטמעת מודל ה-Green House ובערך המוסף שהוא מספק לדיירי בית האבות. המודל החדשני הוטמע לראשונה בארץ בבית האבות הספרדי, ולאור ההצלחה המרשימה אימצו אותו גם בתים אחרים.

תעודת כבוד לבית האבות הספרדי בחיפה

ירון רז תיאר את העקרונות המרכזיים של המודל: כיבוד הרצון האישי של כל אדם, אוטונומיה ושליטה לכל דייר, העצמת הצוות והתייחסות מלאה למה שכל אחת ואחד מאיתנו רוצים בחיי היומיום. יישום המודל הוביל לשינויים משמעותיים ביחס לגישה המסורתית – שינויים שבאו לידי ביטוי הן בסביבה הפיזית, הן במבנה הארגוני והן בתרבות הפילוסופית.

הזמנתו של ירון רז לשאת דברים בכנס החשוב מהווה תעודת כבוד לבית האבות הספרדי בחיפה, שכאמור משמש מודל לחיקוי ומקור להשראה לבתי אבות אחרים בארץ. ביחד עם רז יצאה לכנס משלחת של עובדי בית האבות – לטובת חשיפה לחדשנות, מפגש עם קולגות, רכישת ידע יקר ערך מתוך ההרצאות המרתקות ואוורור חיוני. הצוות חזר לחיפה בתחושת סיפוק רב לאחר ההרצאות המעשירות וגם המשעשעות, ועם לא מעט תובנות חדשות על החיים, על נקודות מבט שונות ועל תפעול בית אבות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.