אהבה בצל הקורונה: בני הזוג שמטפלים בחולי קורונה, נישאו זה לזה ברמב"ם

אהבה בצל הקורונה: בני הזוג שמטפלים בחולי קורונה, נישאו זה לזה ברמב"ם

יבגניה בוגאטוב, אחות אחראית במחלקת טיפול נמרץ פנימי ברמב"ם, עבדה במשך חודשים ארוכים כאחות אחראית במחלקת טיפול נמרץ במתחם התת קרקעי ברמב"ם לטיפול בקורונה, כשהיא מטפלת בחולי הקורונה הקשים והמורכבים ביותר.
יחד איתה עבד בן זוגה לזר רוייף, בשגרה אח אחראי ביחידה לנוירו-רדיולוגיה פולשנית (צנתורי מוח), אשר שימש כאיש צוות בחמ"ל הקורונה. תקופה ארוכה שהחיים של השניים סבבו 24/7 סביב הטיפול בחולי קורונה, כאשר בבית ממתינה להם בתם בת השנתיים, שי.

לפני כחודש חזרו השניים אל מחלקות האם שלהם ועם החזרה "לשגרה" החליטו להגשים חלום ולהנשא בטכס יהודי, בנוסף לנישואים האזרחיים שקשרו ביניהם, חלום שנדחה מפאת פרוץ מגפת הקורונה.

החתונה המרגשת התקיימה לפני מספר ימים במתחם בניין האבן, המבנה ההיסטורי היפיפיה שניצב בחזית הקריה הרפואית רמב"ם, מקום אשר הפך באופן טבעי לביתם השני של בני הזוג.

יחד עם בני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה, ועל פי כל כללי התו הסגול, נישאו השניים זה לזו כדת וכדין באותו היום שבו נישאו אזרחית לפני שנתיים, כאשר את הטכס ניהל רב רמב"ם, הרב אברהם פיעטרקובסקי.

להצלחת האירוע, אשר התקיים בתמיכת הנהלת בית החולים, חברו גורמים רבים שביקשו לשמח את בני הזוג ועשו את עבודתם בהתנדבות: המאפרת דוניא מורקוס חנא, כתום צלמים שליוו את האירוע, קלין ביט שסייעו בהצבת גופי חימום במתחם האירוע שהתקיים תחת השמיים הפתוחים, ה-D.J אבישי בן חור ששימח את הקהל שהגיע להשתתף בחתונה, חוי הגר מ"היי בלונס" שסיפקו תפאורה חגיגית, רולדין שהיו אחראים על הסעדת האירוע והרבה רגעים טעמים, ו-סתו אגם, חברת עיצוב והפקת אירועים שעיצבה את החופה וקישטה את המתחם בפרחים. על הפקת האירוע המרגש ניצח משרד היח"צ של רמב"ם.

"אין מילים לתאר את ההתרגשות שלנו", אמרו בני הזוג, "לראות כל כך הרבה התגייסות, כל כך הרבה אהבה ורצון לשמח ולעודד. אנחנו מרגישים עטופים ומיוחדים. זה ממש חלום שמתגשם".

בתמונה: יבגניה בוגאטוב ובעלה לזר רוייף ביום החתונה.
צילום: כתום צלמים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.