ריקוד סלוני חושני בחתונה – וחודשיים לאחר מכן בני הזוג מתגרשים

משפחת סולן. צילום יחצ

הפרטנר של האישה לריקודים הסלוניים פשוט חטף אותה מידי הבעל והתחיל לרקוד איתה ריקודים סלונים חושניים, לעיני בני משפחתו וחבריו ההמומים שהריעו לאישה ולבן זוגה

בני הזוג נישאו לאחרונה בחתונה מפוארת אליה הגיעו בני משפחה וחברים רבים. הבעל כוכב עולה בחברת הייטק ואילו האישה עובדת במוסד גדול במשאבי אנוש. הם נישאו זה לזו לאחר קשר של מספר שנים.

אחד מהתחביבים של האישה היה לרקוד ריקודים סלונים. במסגרת התחביב הזה הוזמנו לחתונה חבריה של האישה לחוג ובין היתר הפרטנר של האישה לריקודים.

הבעל, באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן, טען כי במהלך ריקוד הסלואו של בני הזוג, לאחר טקס החופה, הפרטנר של האישה לריקודים הסלוניים פשוט חטף אותה מידיו והתחיל לרקוד איתה ריקודים סלונים חושניים, לעיני בני משפחתו וחבריו ההמומים שהריעו לאישה ולבן זוגה לריקודים.

הבעל, לדבריו, חש מושפל. "רציתי לקבור את עצמי באדמה באותו רגע". עוד סיפר לעו"ד שרין סולן כי "במקום שבני משפחתו וחבריו יפרגנו על האירוע המושקע, כולם עסקו רק בשאלה אחת שאותה הטיחו בפניו כל חבריו ובני משפחתו: "מי הוא אותו רקדן?" לדבריו חבריו הקרובים הציעו לו לשים עין על השניים.

שבוע לאחר החתונה דרש הבעל מאשתו הטריה, להפסיק לפקוד את החוג ולנתק לאלתר את הקשר עם בן זוגה לריקודים הסלונים. האישה דחתה את הבעל ואמרה לו: "אתה מקנא, כי גנבו לך את ההצגה". דבר שגרם לסכסוך מורכב עוד יותר בין בני הזוג.

עו"ד סולן הפנתה את הצדדים לגישור כדי ליישב את הסכסוך ביניהם. "נראה לי שהמחלוקת כאן אינה רצינית כי מדובר בזוג שמסתדר יחד והכיר כבר שנים לפני החתונה, לכן הייתי מציעה להם לנסות לפתוח דף חדש ולא להתגרש". היא טוענת כי גירושין במקרה הזה לא אמורים להיות מסובכים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.