ראש עיריית חיפה, יונה יהב, בתגובה לדו"ח המפעלים המזהמים בישראל, שפורסם הבוקר:"תם זמנם של המפעלים המזהמים במפרץ!

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, בתגובה לדו"ח המפעלים המזהמים בישראל, שפורסם הבוקר:"תם זמנם של המפעלים המזהמים במפרץ!דו״ח המשרד להגנת הסביבה הוא קריאת השכמה והזדמנות היסטורית עבור המשרד להגנת הסביבה והממשלה כולה, לבצע פעולות דחופות ולהקדים את לוחות הזמנים לפינוי כל המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר