קטין בן 17 נתפס נוהג ללא רישיון. אכיפה מוגברת

שוטרי משטרת ישראל בפעילות יזומה וממוקדת כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק עצרו 2 נהגים בחשד כי נהגו תחת השפעת סם, אלכוהול ובמהירות מופרזת.
במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל בתאונות הדרכים ממקדת המשטרה אכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים וכנגד נהגים הנוהגים בצורה מסוכנת בריונית ורשלנית על מנת לשמור על ביטחונם של משתמשי הדרך כולם- פעלו השוטרים במהלך סוף השבוע כנגד נהגים הנוהגים ללא רישיון נהיגה או נוהגים תחת השפעת אלכוהול וסמים או נוהגים במהירות מופרזת המסכנת את חייהם וחיי משתמשי הדרך:
קטין כבן 17 נתפס נוהג באזור אליפלט מבלי שהוציא אי פעם רישיון נהיגה ובגופו נמצאו שרידי סם מסוכן בזמן הנהיגה, כנגדו נפתח תיק פלילי ובסיום החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים*
?בטבריה נעצר נהג חדש (18, כפר כנא) כשהוא נוהג במהירות של 159 קמ"ש במקום במהירות של 90 קמ"ש, בהליך מזורז הוגש כנגדו כתב אישום ורשיונו נפסל ל-30 יום.
?עוד בטבריה נעצר נהג (שנות ה-30, טבריה) כשהוא נוהג במהירות של 101 קמ"ש במקום במהירות של 50 קמ"ש, בהליך מזורז הוגש כנגדו כתב אישום ורשיונו נפסל ל-30 יום.
?בצפת נעצר נהג (שנות ה-30, צפת) כשהוא נוהג עפ"י החשד תחת השפעת אלכוהול וסירב לבדיקה בשטח. בהליך מזורז הוגש כנגדו כתב אישום, רשיונו נפסל ל-30 יום והרכב הושבת למשך 30 יום.
משטרת ישראל תמשיך בפעילות האכיפה הממוקדת על מנת למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים מיותרים תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בכבישים הבינערוניים ובישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי הרגל.
צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.