צריך לדעת לבחור את המקום שבו אתה נפגש עם המאהבת

עו"ד שרין סולן. צילום: אולגה סולן

פרופ' באוניברסיטה הופתע כשזומן לחקירה במשטרה, שם הניחו בפניו תמונות כשהוא עם המאהבת ברכבו

הדרמה הזו שייכת במקרים לא מעטים לחלק מסצנה בסרטים. הגבר איש מכובד באמצע שנות החמישים לחייו, פרופסור בתחום הרפואי, שניהל קשר רומנטי עם אחת העובדות במקום העבודה, כזו שאינה כפופה לו ישירות. מסתבר שהקשר ביניהם נמשך לאורך שנים ומפעם לפעם הם בחרו להפגש ברכבו של הפרופסור.

הם נהגו, כך הוא טען, להפגש בדרך כלל בבית מלון, אבל מפעם לפעם בחרו להפגש ברכב במקום לא הומה ליד מיתקן של אחת מחברות התעשייה הגדולות במשק הישראלי שבשעות הערב נראה שקט למדי. המיתקן כאמור נסגר בשעות הערב אבל הוא מרושת במצלמות, בפנים ובחוץ. לרוע המזל לפני שלושה חודשים נפרץ המיתקן ונפרצה הכספת שבתוכו, אבל מאחר ומדובר במיתקן ממשלתי לא היו בכספת מזומנים אלא בעיקר מסמכים שהפורצים לא מצאו בהם ענין. למיתקן ולתכולת הכספת לא נגרם נזק.

עו"ד שרין סולן אליה פנה הפרופ', סיפרה כי רק לאחר שאנשי הביטחון של המיתקן ביקשו לחקור את הנושא וצפו בסרטונים חודש אחורה, הם אישרו כי שלושה ימים לפני הפריצה הם זיהו את רכבו של הפרופ' והתמונות לא השאירו מקום לספק "מה הוא חיפש שם…" עו"ד סולן הדגישה: "ברור כי הלקוח שלי לא היה שם למטרות פליליות". ואכן הוסר החשד כי הוא והמאהבת היו מעורבים בצורה כשלהי בפריצה למיתקן.

יחד עם זה ההמולה סביב הענין הגיעה לאוזני האישה, והיא טוענת: "אולי בעלי לא פרץ למיתקן אבל התמונות לא משאירות מקום לספק". מסתבר שהיא הצליחה לשים יד על חלק מחומר החקירה, לרבות התמונות. עכשיו אחרי 29 שנות נישואים וחיי משפחה שקטים היא מבקשת ממנו לעזוב את הבית ולהתגרש.

 עו"ד סולן ייעצה לאישה לבחון אפשרות לשלום בית. "לא הייתי רוצה לפרק את המשפחה למרות שאני מודה כי לא מדובר במעידה חד פעמית. הקשר הזה נמשך שנתיים וחצי, אבל הוא נגמר והדבר לא יחזור על עצמו", אמר הבעל. בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך כנהוג על פי החוק ורק לאחר מכן יפתח הליך גירושין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.