פוענח רצח מיכאל מילר בן 26 מבני ברק

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את רצח מיכאל מילר , שנרצח על ידי רעולי פנים בחדרו במלון בת״א ב 18.4.20
המנוח בן 26, בן יחיד להוריו, הוביל את הרוצחים לחדרו ונורה בראשו באמבטיה.
מהחקירה עולה כי ביום 18.4.20 בשעה 13:40 לערך, נרצח מיכאל מילר בחדר במלון ברחוב הירקון בת״א, על ידי 2 חשודים (26,גבעת שמואל) (18, בני ברק) , אשר קשרו בינהם קשר לרצוח אותו, בהמשך לסכסוך קודם על רקע חובות כספיים.
השניים קבעו עם המנוח , שיגיעו להתארח בחדר אותו הוא שכר במלון בת״א , רכבו על אופנוע מגבעת שמואל לת״א ובהגיעם , המתין להם המנוח בלובי המלון , קידם את פניהם והובילם לחדרו, כשעל ראשם קסדות וכיסוי פנים.
עם כניסת החשודים והמנוח לחדר , אחד מהם הורה למנוח להכנס לחדר האמבטיה, שם ירה בראשו , בעוד שהחשוד השני שמר בחדר על שני גברים נוספים , ששהו עם המנוח בחדר משעות הלילה ואותם כפתו החשודים באמצעות חבל ,שהביאו עימם מבעוד מועד. דקות ספורות לאחר מכן, נורה המנוח פעם נוספת ונפטר מפצעיו .
שני החשודים עזבו את המלון, נמלטו מהמקום על האופנוע והעלימו ראיות לאורך מסלול רכיבתם, בעוד ששני הגברים שנותרו בחדר , השתחררו מכבילתם ודיווחו למנהל הקבלה אודות הרצח.
חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ת״א, פתחו בחקירה אינטנסיבית וחכמה , במסגרתה ביצעו פעולות חקירה, שהובילו עד מהרה לבניית מסלול המלטות החשודים ולאיתור ראיות , שהוסלקו על ידי החשודים במטרה להעלימן. בין היתר, הצליחו החוקרים להצביע על מיקומים מדוייקים במעמקי נחל הירקון ולהכווין צוללנים לאיתור ראיות משמעותיות בתוך מי הנחל.
שני החשודים נעצרו ב- 21.4.20, שלושה ימים לאחר הרצח ומעצרם הוארך מעת לעת , תוך שחקירת במשטרה נמשכת בליווי צמוד של פרקליטות מחוז ת״א, אשר תגיש נגד השניים כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים .
מהמשטרה נמסר: פענוח רצח זה מצטרף לפענוחים נוספים של מקרי רצח מהעת האחרונה. נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים אשר פוגעים במרקם החיים הנורמטיבי ולשמירה על שלומו ובטחונו של הציבור.
צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.