"עיריית חיפה תפעל על-פי לוחות הזמנים המחמירים ביותר, על מנת לוודא שתלמידי בית הספר "ליאו-באק" יוכלו לחזור ללימודים באופן בטוח ותוך ידיעה, כי מפגע האסבסט בבית הספר הוסר לחלוטין"

קרדיט צילומים: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

כך אמרה הבוקר (רביעי) ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, במהלך סיור, שערכה בבית הספר "ליאו באק", לצורך מעקב מקרוב אחר עבודות ההכנה שנעשו במהלך השבועות האחרונים במבנה החטיבה העליונה, לקראת התחלת העבודות להסרת האסבסט הפריך המותז הקיים בו, אשר יחלו מחר.

במהלך הסיור נפגשה רה"ע עם מפקחי הפרוייקט, ושמעה מהם על האמצעים השונים שננקטו במסגרת עבודות האיטום שנעשו במבנה ועל שלבי העבודה השונים שיבוצעו במסגרת הליך הסרת האסבסט.

פעולת הסרת האסבסט בפועל נעשית בחללים אטומים למניעת שחרור סיבי אסבסט לסביבה ולאיסוף מבוקר של פסולת האסבסט. במהלך תקופת ההסרה ייעשו דגימות לניטור האוויר בסביבת המבנה בתדירות גבוהה וישמשו אמצעי נוסף לבקרה על טיב העבודה. בסיום ההסרה ולאחר ניקוי יסודי של החללים האטומים וסביבתם, יבוצעו דגימות אוויר בתוך חלל המבנה. בהתאם לתוצאות בדיקות אלו, יאשר מפקח האסבסט המורשה את אכלוסו מחדש של המבנה.

במהלך כל תקופת העבודות תקפיד עיריית חיפה על קיום קשר מתמיד מול הנהלת בית הספר, על מנת לסייע ככל שיידרש, ותקיים איתה שיח וחשיבה משותפת על בחירת חלופות שונות, במידה ולוחות הזמנים בפרויקט יתארכו מעבר לצפוי ויגלשו אל תוך שנת הלימודים.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "התרשמתי מאוד מעבודות ההכנה היסודיות שבוצעו כהכנה לפינוי האסבסט ושמחתי לשמוע מהמפקחים בשטח כי שלב ההתארגנות התקצר משמעותית, בזכות תגבור הצוותים המקצועיים במקום. עיריית חיפה תפעל על-פי לוחות הזמנים המחמירים ביותר, על מנת לוודא שתלמידי בית הספר יוכלו לחזור ללימודים באופן בטוח ותוך ידיעה, כי המפגע בבית-הספר הוסר לחלוטין".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.