עובדים בכירים ונשותיהם נסעו במאורגן לחו"ל לחגיגות שהשתיקה יפה להן

הבעל: אשתי התאהבה ברעיון – ובגלל השמיים הסגורים – החליטה לקיים מפגש דומה בארץ

באחת מחברות ההייטק הגדולות בישראל, נחשפה לפני כמה שבועות אחת הפרשיות היותר דרמטיות ועסיסיות שידענו. מהנדסים בכירים, עובדים ועובדות בחברה אירגנו, פעמיים בשנה, נסיעות משותפות עם בני ובנות הזוג שלהם לאוסטריה, הפיליפינים, ניו זילנד וכדומה ושם קיימו חגיגות מין משותפות.

הכל נעשה כמובן בהסכמת כל המעורבים. כעת, אחת מבנות הזוג טוענת "בעלי לא מאפשר לי לארגן מסיבה דומה בארץ". באמצעות עורכת הדין שרין סולן נטען בין היתר כי האישה ניסתה בהסכמה של בעלה וחבריו לעבודה לארגן מפגש חברתי של שלושה ימים באחד מבתי המלון הגדולים בישראל.

לדבריה החדרים כבר נשכרו, לא פחות מ-11 זוגות נרשמו, אבל אז החליט הבעל כי הוא מסרב. "אם אשתי רוצה בזה בארץ ,סימן שיש לה ענין במישהו מיוחד. אם היא תתעקש לצאת לבד ותעשה את מה שנהגנו לעשות, שלא בנוכחותי, זו בגידה", הוא יטען.

עו"ד סולן טוענת כי הסירוב של הבעל נובע בין היתר מהעובדה שכמה זוגות שבדרך כלל נהגו לנסוע לחו"ל סירבו לעשות את המפגש הזה בישראל. לדבריה, האישה לא התכוונה במפגש הקרוב לקיים אירוע שכלל חגיגות מין משותפות כמו בחו"ל, אלא מפגש חברתי.

העימות הזה, הוביל את בני הזוג לסף גירושין. הבעל והאישה ידעו כי אם יחשפו את הסיפור בפני הדיינים וזו תהיה עילת הגירושין, בית הדין יקבע מידית כי השניים אסורים זה לזה. האישה פנתה בשלב הזה לבית המשפט לענייני משפחה וביקשה ישוב סכסוך.

"חובה עלי לנסות לשקם את היחסים ולהוציא לבעלי מהראש את כל השטויות שאיתו זה לא בגידה ובלעדיו זה בגידה. בשני המקרים אנחנו עושים דברים אסורים, אבל מרתקים" אמרה האישה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.