נעצרו שני חשודים שהחזיקו בסם מסוכן מסוג הירואין

במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל נגד תופעות פשיעה הפוגעות במרקם החיים, ועל מנת לאפשר שגרת חיים בטוחה לאזרח הנורמטיבי נעצרו שני חשודים תושבי טמרה שהחזיקו בסם מסוכן מסוג הירואין.
בפעילות יזומה שבוצעה בשעות הלילה בעיר טמרה, בחיפוש שביצעו השוטרים בביתו של חשוד(51) נתפסה בדירה כמות של כ-35 גרם של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג הירואין בשווי כספי מוערך של כ-50,000 ש"ח*.
בפעילות נעצר חשוד (50 טמרה) נוסף בדירה. שני העצורים מובאים בשעה זו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום עכו.
צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר