מליונים על הפרק; אייל גולן שוב מעורב, הפעם לא באשמתו

משפחת סולן בישיבה במשרד

הקדיש למאהבת שיר ברדיו "יפה לך להיות מאושרת", של אייל גולן וחשף את הרומן האישה: "הוא כל כך טיפש שחשב שלא אגלה את זה"

אחרי 27 שנות נישואים, שלוש בנות ולא מעט מיליונים בבנק, נפל הבעל לזרועותיה של צעירה בתחילת שנות השלושים, ניהל איתה קשר הדוק וממושך והסתיר אותו במשך שלוש שנים, אבל תכנית רדיו אחת חשפה את הכל ועכשיו בני הזוג מנהלים מאבק קשה וחילופי ההאשמות בעיקר על רכוש.

הדרמה החלה לפני כחמישה חודשים, הבעל נפש עם המאהבת שלו באילת ובמהלך שהותו שם בעודו עם כוס בירה על חוף הים, התראיין לתוכנית רדיו מקומית ושם הקדיש שיר למאהבת שלו "המלכה שלי… את היחידה שלי…" שירו של אייל גולן.

המאהבת כנראה לא ירדה לפרטים הקטנים והחלה לספר את זה לחברותיה שאחת מהן העלתה את המחווה לאינסטגרם שלה. מכאן הדרך לאישה היתה יחסית קצרה. שלושה חודשים לאחר מכן, ממש עם תום הסגר הגדול של הקורונה, נחשף הרומן כולו.

האישה באמצעות עו"ד שרין סולן, טוענת בבקשה שהגישה לבית המשפט למשפחה לקבל צו הרחקה נגד בעלה: "במשך שלוש וחצי שנים הוא ניהל רומן עם אישה צעירה שכמעט בגיל של בתנו הבכורה. הוא סיפר סיפורים על נסיעות עסקיות לחו"ל והוציא עשרות אלפי שקלים על המאהבת".

הבעל לא מכחיש שהקדיש שיר לאותה צעירה שעמה בילה, אבל מכחיש כי הרומן נמשך שלוש שנים. "זו היתה מעידה חד פעמית ולא יותר" טען. עו"ד סולן טוענת כי מה שמטריד כרגע את הבעל הוא הרכוש העצום שצבר במשך שלושה עשורים, שעל מחציתו יצטרך לוותר. כמו כן יחויב הבעל במזונות של עשרות אלפי שקלים בחודש, בהתאם לרמת החיים שחיים של בני הזוג לאורך עשרים השנים האחרונות.

בית המשפט יבחן את הבקשה של האישה להוציא צו הרחקה מהבית נגד הבעל, ובמקביל יבקש מהצדדים לנסות להגיע להסכם לגבי הרכוש המשותף. בינתיים תפנה השבוע האישה לבית הדין הרבני ותבקש גט לאלתר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.