מכבי ת"א תובעת שוב את חברת 'קרנקורס' בגין הפרת סימני מסחר וביזוי צו בית משפט

מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מגביר את מסגרת פעולות האכיפה ומיגור תופעת הזייפנות. בהודעה של מכס אשדוד מיום 30.12.18 הובא לידיעת מועדון הכדורגל מכבי ת"א ולתנועת מכבי ישראל כי חברת 'קרנקורס ביגוד בע"מ' ואיתן קרנקורס ייבאו מכולה ובה למעלה מ-1000 פרטי לבוש הנחזים להיות התלבושת הרשמית של מכבי ת"א, תוך הפרת זכויות המועדון. אין זו הפעם הראשונה בה הגישה מכבי ת"א תביעה נגד קרנקורס, כשבשנת 2016 נתבעה החברה על הפרת סימני מסחר רשומים ומוכרים היטב ועוולות נוספות כגון גניבת עין ועשיית עושר ולא במשפט. במסגרת התביעה נתבקשו ואף ניתנו צווי מניעה זמניים (ת.א. 48098-05-16).
תביעה שנסתיימה בפסק דין, בהתאם להסכמות הצדדים, על פיו קיבלה 'קרנקורס' צו מניעה לפיו עליה "לחדול באופן מוחלט ומידי מייצור, שיווק, מכירה, הפצה, הצעה למכירה ומשימוש, בכל אופן שהוא, של מדי קבוצת הכדורגל מכבי ת"א בצבע צהוב וכחול, לרבות- אך לא רק – מכל יצור, שיווק, מכירה, הפצה או הצעה למכירה של המוצרים הנ"ל. בנוסף לתשלום פיצויים כספיים של 'קרנקורס' למכבי ת"א – כשהטובין שנתפסו הושמדו.
מנהל המסחור של מכבי ת"א, טל מועלם, אמר: "לקראת הרגעים המכריעים של העונה אנו מגבירים את פעולות האכיפה בכל הקשור להפרה של סימני המסחר של המועדון. כל הפרה של סימני המסחר שלנו תתקל בטיפול חסר פשרות מצד מועדון הכדורגל מכבי ת"א". למרות פסק הדין, ייבאה 'קרנקורס', פעם נוספת לישראל בחודש דצמבר 2018, פרטי לבוש הנחזים להיות מדי הכדורגל של מכבי ת"א (המיוצגת ע"י עוה"ד אהוד גבריאלי והילה עוז מאיר ממשרד זליגסון גבריאלי ושות'). הטובין החשודים כמזויפים נתפסו בהתאם לסעיף 200 א' לפקודת המכס במכס אשדוד ובהמשך לתפיסה זו הגישה מכבי ת"א שני הליכים משפטיים כנגד 'קרנקורס'. תביעה לביהמ"ש המחוזי בת"א ע"ס 200,000 ש"ח בגין הפרת סימני מסחר, גניבת עין ועשיית עושר ולא במשפט ובקשה לביזיון ביהמ"ש המחוזי מחוז מרכז, לאור ביזוי צווי בימ"ש אשר ניתנו כאמור בשנת 2016.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.