מינוי בינלאומי מכרמל

בדגל החברה : פרופ' ונטבי מיפן, פרופ' צ'ו מסין, פרופ' קורפן מאוסטריה , פרופ' הר-שי ופרופ' שיאו מסין צולם במסגרת הכנס ה20 של החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה שנערך בחיפה בחודש ספטמבר 2019.. קרדיט צילומים – צילום אלי דדון

פרופ' ירון הר שי מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי כרמל נבחר לנשיא ה- 22 של החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה . זו הפעם הראשונה שרופא מישראל נבחר לנשיא החברה הבינלאומית. " זה כבוד גדול לביה"ח כרמל ולמחוז חיפה של כללית וכבוד למדינת ישראל שהחברה הבינלאומית בחרה נשיא מישראל. אני אעשה את המיטב על מנת לייצג אותנו בכבוד וברמה הרפואית הגבוה ביותר ", אמר פרופ ' הר שי.

במהלך הכנס הבינלאומי ה- 21 של החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה שנערך לאחרונה  נבחר פרופ' ירון הר-שי מכרמל פה אחד לכהן כנשיא ה- 22 של החברה. זו הפעם הראשונה שרופא מישראל נבחר לנשיא החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה.

פרופ' ירון הר-שי , מנהל את המחלקה לכירורגיה פלסטית במרכזים רפואיים כרמל ובמרכז רפואי לין של הכללית במחוז חיפה וג"מ.

פרופ' הר שי מכהן כסגן דיקן לפיתוח אסטרטגי בפקולטה לרפואה של הטכניון וכיהן בעבר יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. פרופ' הר-שי פיתח שיטות חדשניות המבוססות על קריוכירורגיה לטיפול בצלקות היפרטרופיות וקלואידיות ונחשב לבר סמכא ולאחד המומחים המובילים בישראל ובעולם בתחום הטיפול בקור.

פרופ הר שי פרסם עבודות מחקר רבות אשר שפורסמו בעיתונות המקצועית המובילה ופרקים בספרי לימוד בתחום הקריוכירורגיה לטיפול בצלקות.

החברה הבינלאומית לרפואת הקור ( קריוכירורגיה ) הוקמה בשנת 1972 ומאגדת בתוכה רופאים וחוקרים מרחבי העולם הפועלים בתחום  הקריוכירורגיה  בתחומי הרפואה השונים כגון: אורולוגיה (כליה, אדרנל, ערמונית) ,כירורגיה כללית (כבד, לבלב, מעי), שד, הדמיה, רפואת עור, רפואת ריאות, אונקולוגיה, אונקו-גניקולוגיה, אונקו-אורטופדיה, גידולי רקמות רכות, פה ולסת, א.א.ג ועוד וכן מחקר בסיסי הכולל את תחום הקריואימונולוגיה ועוד.

בחברה הבינלאומית חברים רופאים וחוקרים בכירים ובעלי שם מארה"ב, סין, יפן, רוסיה, גרמניה, אינדונזיה, בריטניה, ארגנטינה, אוקראינה ומדינות רבות נוספות מרחבי העולם.

המנהלת הרפואית של מחוז חיפה וג"מ של הכללית הד"ר לילך צולר ברכה את פרופ' הר שי ואמרה, " אני מברכת את פרופ' ירון הר שי על המינוי החדש. פרופ' הר שי הוא רופא מוערך ומוביל בתחומו בקרב רופאים, צוותים וציבור המטופלים. פרופ הר שי הוא מהמובילים בתחום הקריוכירורגיה, תחום שעבר בשנים האחרונות קפיצת מדרגה והופך לאחד משיטות הטיפול החדישות והמקובלות בגידולים סרטניים ושפירים. כולנו גאים בפרופ' הר שי והמינוי הוא כבוד גדול לכללית ".

מזכירת האיגוד הבינלאומי  גברת אסתר לו המתגוררת במלזיה ברכה גם היא ובאופן אישי את פרופ' הר שי לבחירתו כנשיא החברה וכתבה לו " החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה גאה בבחירה שלך לנשיא האיגוד ואנו משוכנעים שתצעיד את החברה ותחום הקריוכירורגיה לשיאים חדשים. יישר כוח ובהצלחה ".

פרופ' הר שי הודה להנהלת החברה הבינלאומית על הבחירה והאימון בו כנשיא החברה הנבחר ואמר:

" תחום הקריוכירורגיה מתפתח מאד בשנים האחרונות בעולם ובישראל והופך לאחד משיטות הטיפול החדישות והמקובלות בגידולים סרטניים ושפירים. מספר חברות הזנק ישראליות הינן דומיננטיות בתחום אשר גרמו למהפכה בשיטות הטיפול בגידולים סרטניים .

זהו כבוד גדול עבורי ועבור מדינת ישראל  ואני אעשה את כל מה שביכולתי תוך שיתוף פעולה מלא עם כל חברי ההנהלה וחברי הרופאים והחוקרים על מנת להעמיק את המחקר והידע בתחום הקיריוכירורגיה בעולם הרפואי, וכדי להפיץ את החדשנות הרבה הקיימת  ברפואת הקור לטובת מטופלינו".

אתר החברה הבינלאומית  לקריוכירורגיה  :http://isc.csimit.cn

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.