מבצע אכיפה של השיטור העירוני בנוף הגליל הביא להורדת אופנועים משופרים מהכביש

המבצע התקיים במסגרת המאבק שהכריז ראש העירייה, רונן פלוט, כנגד השימוש באופנועים המשופרים בניגוד לחוק – תופעה הקיימת בכל כביש ישראל ומהווה מפגע רעש תוך סיכון הרוכב ומשתמשי הדרך

השיטורי העירוני של נוף הגליל פעל בסוף השבוע האחרון במבצע אכיפה רחב היקף כנגד רוכבי אופנועים וקטנועים מסוכנים בכבישי העיר, בדגש על כביש דרך הציונות המועד לפורענות. המבצע כלל הצבת מחסום משטרתי, שימוש באופנועי אכיפה ואמצעים טכנולוגיים. המבצע התמקד בכביש דרך הציונות ובמהלכו הורדו חמישה אופנועים מהכביש, נרשמו דו"חות בגין רעש ובוצעו בדיקות מקיפות של תקינות כלי הרכב והצטיידות במסמכים כנדרש בחוק. השתתפו במבצע שלושה צוותים של השיטור העירוני בפיקודו של פקד אופיר אליהו ומנהל היחידה מטעם העירייה, עמית פסחוב.

יצוין כי ביום חמישי שעבר כינס ראש העיר, רונן פלוט, את ועדת האכיפה העירונית בהשתתפות כלל אנשי הביטחון בעירייה והשיטור העירוני. במהלך הישיבה הציג ראש העיר הנחיה ברורה להגביר את האכיפה ולנהוג בי קשה כלפי מפרי הסדר ומחוללי הרעש בכבישים, המגיעים מחוץ לעיר. "לא מעודד אותי לדעת שהתופעה קיימת בכל הארץ, אני צריך להוציא אותה מתחום נוף הגליל ואעשה כל מה שנחוץ על מנת שזה יקרה", אמר ראש העיר פלוט, וציין כי העירייה הגדילה בשנה האחרונה את מצבת כוח האדם העומד לרשות הפיקוח והשיטור העירוני וכן רכשה ציוד ואמצעי אכיפה. "אנו נעמיד לרשות המשטרה כל אמצעי וכל דבר שיתבקש לטובת המלחמה בהשתוללות בכבישים", אמר ראש העיר פלוט, וציין כי מבצעי האכיפה יתוגברו במהלך חודשי הקיץ ותונהג מדיניות אפס סבלנות כלפי העבריינים בכביש.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.