"כמו שהרוטציה בין ביבי לגנץ בספק, כך אצלי, זה לא מחזיק מעמד והפטנט הזה נועד לכישלון"

פוזיציה!
פוזיציה!

בני הזוג נשואים כבר עשרים שנים ולהם שלושה ילדים. לאחרונה, ניהלו מאבק גירושין והוסכם ביניהם על "רוטציה במשמרות על הילדים"- שבוע שבוע. כל אחד מהם החזיק בילדים שבוע, כשהצד השני באותו שבוע עזב את הבית והתגורר בדירה אחרת. הכל היה טוב, עד למשבר הראשון שהוביל את האישה לדרוש מבית המשפט למשפחה לבטל את הסכם הרוטציה ביניהם.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן מתנגד לביטול ההסכם, לפחות עד לפרידה מוחלטת וגירושין ביניהם בבית הדין הרבני. לדבריו, ההסכם מתקיים כבר תקופה ארוכה וכל הצדדים היו מרוצים. "הילדים לא נפגעים. גם אנחנו יכולים לעבוד בצורה מסודרת ולא לפגוע בפרנסה שלנו. ההסדר הזה מונע מהילדים התניידות מיותרת ונותן לשגרה להעניק לתא המשפחתי יציבות".

במסגרת סירובה של האישה לקיים את ההסכם, היא טוענת בין היתר כי בעלה מאשים אותה שבמהלך שהותם של הילדים אצלה, היא מעבירה לו בית מלוכלך ומוזנח. כמו כן היא טוענת כי הוא מסיט את הילדים נגדה. "ההאשמות הללו חוזרות על עצמן וכל פעם יש משהו חדש לכן יש לבטל את הסכם הרוטציה ביננו" טוענת האישה.

לדבריה אין סיבה שהיא תקיים את הרוטציה במצב הזה "גם ביבי לא יקיים את הרוטציה עם גנץ אז למה שאני אקיים?"

עו"ד סולן הדגישה בפניה לבית המשפט כי יש לקיים את הרוטציה וכי מדובר בתרגיל של האישה שמטרתו להביא בסופו של דבר לביטול משמורת משותפת. לדבריה, ההסכם הזה מאפשר לבעל לעבוד בעיסוקו כרופא בבית חולים ולפרנס את אשתו והילדים ולהעביר את המזונות שנקבעו.

בית המשפט למשפחה קיבל את עמדתה של עורכת הדין סולן וקבע כי הבית יעמוד למכירה באופן מידי ולגבי ביטול המשמורת על שלושת הילדים יוגש תסקיר תוך שבעה ימים. במקביל הוגש הסכם גירושין לבית הדין הרבני.

מצורף צילום של עו"ד שרין סולן. יש אישור לפרסום ללא זכויות יוצרים וללא קרדיט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.