החל שיפוץ המרכז המסחרי "דדו" בנוף הגליל

השיפוץ מתבצע בשיתוף בעלי הנכסים במסגרת תוכנית ההתחדשות העירונית

לצד הבנייה החדשה והפרויקטים הרבים המוקמים בנוף הגליל,  במסגרת תוכנית ההתחדשות העירונית, מושקעים משאבים רבים על מנת להביא גם את המבנים הישנים שנמצאים בבעלות פרטית לשיפוץ מקיף בשיתוף עם בעלי הנכסים. "העירייה לא יכולה לשפץ בעצמה מבנים שנמצאים בבעלות פרטית, אבל היא יכולה לקדם תהליכי התחדשות יחד עם בעלי הנכסים. דבר זה נעשה באופן ממוקד בשכונות הוותיקות ופתוח בפני כולם. כל תושב שמתגורר בבניין מגורים ישן ומעוניין בשיפוץ – יכול להתאגד עם שאר הדיירים ולפנות לעירייה, אנו נסייע ככל הניתן במסגרת החוק", נמסר מהעירייה.

במסגרת חידוש בנייני מגורים בשכונות הוותיקות מתבצע בימים אלה שיפוץ מסיבי של מבנה מגורים ישן ברחוב יזרעאל 1 המכונה "כוכב", כולל בניית מרפסות על ידי הדיירים ושדרוג משמעותי של חזות הבניין בשיתוף בעלי הנכסים, משרד השיכון והאגודה לתרבות הדיור. גם בלוק 99 ברחוב עצמון ובלוק 22 במרכז רסקו עברו שיפוץ דומה במסגרת התוכנית וכן 8 בנייני מגורים ברחוב יזרעאל, חלקם במסגרת שיקום שכונות בסיוע משרד הבינוי והשיכון.

תוכנית ההתחדשות מתייחסת גם למרכזים המסחריים הישנים שנמצאים בבעלות פרטית ובתוך כך שופץ המרכז המסחרי רסקו.  השבוע החל ביצוע שיפוץ המרכז המסחרי הישן "דדו" בשכונה הדרומית במסגרתו יקבל מראה חדש ומודרני כולל  שדרוג חזיתות, צבע, טיפול כללי ופיתוח סביבתי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.