האישה לבעלה: "אם הייתי יודעת שאתה פרמיטיבי כזה אולי לא הייתי איתך…"

אימפרית סולן במשרדי החברה

הבעל לאשתו: אם הייתי יודע שאקבל בת רביעית?!…" האישה לבעלה: "אם הייתי יודעת שאתה פרמיטיבי כזה אולי לא הייתי איתך…"

הסב: "בקושי שלוש בנות אתה מגדלים….כך התפוצצה לה מסיבת גילוי מין העובר של בני זוג מהצפון

הטרנד האחרון שפושט אצל זוגות, בעיקר צעירים, ולאט לאט גולש גם לזוגות ותיקים יותר הוא מסיבת גילוי מין העובר. מסיבה שמתקיימת בדרך כלל סביב החודש הרביעי להיריון. המטרה העיקרית של המסיבה היא "לחשוף" את מגדרו של העובר להורים של בני הזוג, לקרובי המשפחה ולחבריהם.

במקרה שלפנינו כפי שהובא לשולחנם של עורכי הדין שרין וגדלי סולן עולה כי בני זוג בשנות ה-30 לחייהם, להם שלוש בנות, החליטו לערוך מסיבה לרגל ההיריון הרביעי. כבר אמרנו סיבה למסיבה… האישה מדגישה כי משפחתו של הבעל היא ממוצא ספרדי והם יחלו להולדת בן זכר לאחר שלוש בנות. האישה שמבקשת עכשיו להתגרש טוענת: "הם רצו יורש, בן שיעביר את שם המשפחה הלאה, זה מאד חשוב למשפחה שלהם – וכל השאר פחות חשוב. כי מה לעשות הם די פרמיטיבים".

למסיבה שתוכננה בקפידה על ידי בני הזוג, הגיעו מספר מצומצם של בני משפחה וחברים קרובים. בשיאו של הערב כאשר הזוג חשף את מין העובר, הבעל ובני משפחתו נראו ממורמרים מאד. הסיבה: האם ההריונית סיפרה כי בבטנה נקבה נוספת רביעית במספר.

אביו של הבעל, הסבא "המאושר", אמר לכלתו במהלך המסיבה: "בקושי שלוש בנות אתם מגדלים, היה עדיף שלא היית נכנסת להריון בכלל". הוא הוסיף: קניתי לך תכשיט זהב מתנה אבל מיותר לתת לך אותו…" האישה המופתעת מגילויי העוינות, טוענת כי אם הדברים האלה עוד הסכימה להתמודד למרות הטון הצורם, אך מבחינתה הקש ששבר את גב הגמל היו אלה דבריו של בעלה שאמר לה: "רציתי בן, אם הייתי יודע מראש שמדובר בבת נוספת, לא הייתי עושה איתך עוד ילד".

על רקע דברים האלה כמובן המסיבה "פוצצה" האורחים התפזרו מהר מאד והאישה מבקשת עכשיו להיפרד מבעלה. באמצעות עורכי הדין סולן, הוגשה בקשה ליישוב סכסוך לבית-הדין הרבני.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.