האישה: "לא מתווכחים עם מיליארד דולר…"

גדלי ושרין סולן בהתייעצות

אפליקציית וויז הפילה את הבעל: "זו היתה מעידה חד פעמית". האמת נמצאת במקום אחר

בני הזוג ניהלו אורח חיים רגיל לגמרי.  התגוררו בבית רחב ידיים בשכונה מפוארת עם שלושה ילדים ו…כלב, שלוש מכוניות ובנוף הכללי של שכונת מגוריהם לא בלטו במיוחד.

הבעל מהנדס במקצועו ומוביל בכמה חברות סטארטפ, האישה רופאה באחד מבתי החולים בצפון והקריירה האישית של שניהם, הגם שהיתה מורכבת, מצאה אותם כמעט כל ערב בבית יחד עם הילדים ובאווירה משפחתית.

הדרמה החלה בחצי השנה האחרונה. הבעל שינה מעט מאורח חייו ובעיקר לבושו הפך להיות צעיר ותוסס. האישה חשדה כי משהו עובר על בעלה אבל הסכימה לשייך את זה לאווירה בבית, בעיקר לבנות שנהגו להעיר לו על נעלי הספורט שנהג ללכת בהם לעבודה. השיא היה כשהבעל החל להעדר מהבית מפעם לפעם בלילות.

בשיחה עם עורכי הדין שלה, שרין וגדלי סולן סיפרה האישה כי אחרי פעם פעמיים שבעלה נעדר בלילות בחודש האחרון, היא החליטה לבדוק את הטלפון שלו, אבל לא הבחינה במשהו חשוד. לפני שלושה חודשים נכנסה במקרה לאפליקציית Waze וגילתה כי באותו יום בשבוע שבו לן בעלה מחוץ לבית, הוא נסע לצימר בגליל. בירור קצר העלה כי בעלה לן בצימר באותו לילה.

בשלב זה במקום לשכור בלש ולעקוב אחרי הבעל לצימר, היא התעמתה איתו. "אתה זוכר שאמרת לי לשים וויז ולא להתווכח… לנסוע לאן שהוויז אומר" הטיחה האישה בפני בעלה והוסיפה: "אתה אמרת שלא מתווכחים עם מיליארד דולר… " (המחיר שבו נמכרה אפליקציה וויז לגוגל…) הבעל הודה מיד שניהל קשר רומנטי עם אישה אחרת, אבל לדבריו היה עמה פעם אחת בלבד בצימר.

עו"ד סולן יעצה לאישה להסתפק בהודאה הזו אבל לבדוק האם באמת מדובר במקרה בודד ובמעידה חד פעמית. לצורך המשימה נשכר בלש והתברר כי הוא נפגש עם אותה אישה באותו צימר כמה עשרות פעמים בשנה האחרונה… ואף המשיך להיפגש איתה אחרי שהתוודה בפני אשתו על "המעידה".

עו"ד סולן הבהירה לאישה כי היא חייבת להתחיל בהליך גישור, ומיד לאחריו, אם הצדדים לא יגיעו להסכם ביניהם, עליה לדאוג למלוא זכויותיה. הבעל ביקש מאשתו להמנע מהליך גישור ולתת לו הזדמנות נוספת לפני שתחליט להיפרד ממנו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.